SAY討論區

標題: 支那style [打印本頁]

作者: Tung8887    時間: 2012-12-26 17:53:50     標題: 支那style

203004ajddb2sbmyc.jpg
支那style
歌詞︰《核突 支那style》(原曲 Gangnam Style)
主唱:「漏奶」
作詞:一眾高登會員


核突 支那style 支那style
我朝早起身 去中環鏞記果度飲茶
你媽個逼 叫我等位 你無嘢下話 廢柴
我一身金飾 蘿柚鑲金 鑽石九卡 吐篤痰都 浸~死~你啦廢柴
啱啱 屙篤茄 喺港鐵入面急起上嚟 就地 屙篤茄
執屎係你嘅職責 我鍾意呀 吹bear bear
望望望 叫你包容 講極唔聽 屙篤茄 吹咩 屙篤茄
大陸夠勁 揸賓士果個 我老豆(唏!)叫李剛喎(唏!)
大陸夠勁 揸賓士果個 亂咁碌(Woo!)周街咁碌(Woo!)
碌死一打 即刻比錢 吹bear bear~~
核突 支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~ 欸欸欸欸欸~
朝早起身 同我阿爸去鏞記飲茶
有隻蝗蟲唔肯等位仲要鬧我阿爸
佢一身金飾 蘿柚鑲金 鑽石九卡 但你都要等位架啦廢柴
我啱啱搭車 喺港鐵入面見到有隻蝗蟲 屙篤茄
忍屎係你嘅職責 好鬼臭呀 吹bear bear
望望望 叫你忍屎 講極唔聽 屙篤茄 嘩你好鬼啡
大陸夠勁 揸賓士果個 係佢老豆(Woo!)叫李剛喎(唔係下嘛?!)
熱烈慶賀 香港狗跟我 唱國歌(好)Bo Po Mo Fo(行)
講廣東話 即刻打靶 打打打打打~~
核突 支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 啊!支那style 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 唏!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 唏!咪就地屙茄 咩咩咩咩咩~
水貨佬 去邊度番貨好 喺上水站番落深圳港鐵不會堵
影靚相 去chanel影靚相 香港豬影相實Q趕客有勤工獎
Oppa 支那style 哈哈哈哈哈~
喂!咪就地屙茄 酷~酷酷酷酷~
核突 支那style 喂!咪就地屙茄 喂喂喂欸欸欸
核突 支那style

Keyword : 支那style

附件: [203004ajddb2sbmyc.jpg] 203004ajddb2sbmyc.jpg (2012-12-26 17:53:50, 0 Bytes) / 下載次數 0
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=MjIwMTMwfGJhMjRmM2NjfDE3ODI2MjYxMzh8MHww
作者: tracy10quTE~~    時間: 2012-12-26 20:56:51

希望大家幫我把這個帖發給你身邊的人,謝謝!
作者: alvinsiusiu    時間: 2012-12-26 20:57:49

支持一下吧
作者: naturebeehk    時間: 2012-12-26 21:07:03

好啊,,不錯、
作者: fifidodo3    時間: 2012-12-26 21:13:13

頂一個先
作者: HO0907    時間: 2012-12-26 21:22:57

今天沒事來逛逛  
作者: Essi    時間: 2012-12-26 21:36:55

好人一個
作者: mic167    時間: 2012-12-26 21:49:53

強人,佩服死了。呵呵,不錯啊
作者: Some1    時間: 2012-12-26 21:50:31

為了潛水值,我回覆一下囉
作者: [email protected]    時間: 2012-12-27 04:34:09

我不是隨便的人。我隨便起來不是人
作者: tissss    時間: 2012-12-27 04:37:08

厲害!強~~~~沒的說了!  
作者: chrity__summer    時間: 2012-12-27 06:51:33

好啊,謝樓主
作者: juny0385    時間: 2012-12-27 08:24:26

小心大家盯上你哦
作者: Derek_Me    時間: 2013-1-1 01:44:00

佩服佩服啊.
作者: tn52003    時間: 2013-1-2 07:15:56

分享一切美好的事物是樓主的責任,回覆是每一位會員的義務




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2