SAY討論區

標題: 屯門「夢工房の七福神迴轉和食料理」晚市5小時放題 [打印本頁]

作者: POKwan    時間: 2013-3-6 20:45:39     標題: 屯門「夢工房の七福神迴轉和食料理」晚市5小時放題

特點:
       
屯門「夢工房の七福神迴轉和食料理」晚市5小時放題 (一位)
 
【參考餐牌】
 
 
*餐單內容或會因存貨供應而稍作調整,恕不另行通知,一切以商戶之最新公佈為準

產品簡介:
日式放題大家都食得多,悶悶地想食下西式野的話,無錯buffet係有扒食但係又無咁多刺身選擇,想又食西式又食日式,就等我地帶你去食「夢工房」嘅西日放題啦,有大量刺身、壽司、天婦羅等日式料理之外仲有羊架、西冷扒、吉列生蠔、等等!雖說平時「夢工房」閒日都有5小時放題優惠,但今次連星期五、六、日都用得,而且都只係$128,唔洗驚閒日約唔到friend啦!
 
先睇睇個刺身,同一般放題根本係兩個level,刺身塊塊厚切,擺得靚靚之餘仲有乾冷放底,keep住新鮮,又靚又好食!另外刺身選擇又多,除左有大家至愛嘅三文魚、仲有和牛壽司、羊架、海膽三文魚卷、清酒煮蜆、黃金燒蠔、串燒、天婦羅、西式扒類、一品料理、甜品等等食到你飽,甜品更可任食Dreyer’s雪糕,又可任飲啤酒清酒、汽水特飲、果汁先生,啱哂與朋友小聚!

優惠細則:
                                                               
圖片:













網址: http://www.gobuya.com/offers/Dreammaker-five-hour-dinner-buffet
作者: alvinsiusiu    時間: 2013-3-7 00:13:21

這帖沒看過,來看看
作者: 9394    時間: 2013-3-7 00:21:41

你加油吧  
作者: ^^SaSabb    時間: 2013-3-7 00:30:52

老大,我好崇拜你喲  
作者: 牛奶陽光    時間: 2013-3-7 00:47:56

看來這一帖沒有多少人回喔
作者: 阿迅    時間: 2013-3-7 01:06:12

初來乍到,請多多關照。
作者: weltergf    時間: 2013-3-7 01:07:47

好人一個
作者: 牛奶陽光    時間: 2013-3-7 01:14:52

希望大家幫我把這個帖發給你身邊的人,謝謝!
作者: 鳥不起點算    時間: 2013-3-7 01:30:08

不看白不看,看也不白看
作者: katchan0481    時間: 2013-3-7 01:46:26

不錯不錯.,..我喜歡
作者: Some1    時間: 2013-3-7 02:02:33

熱情分享好文章,看了都要來回覆
作者: oh~my~gag    時間: 2013-3-7 02:29:07

你加油吧
作者: Derek_Me    時間: 2013-3-7 03:10:35

先回覆一下,閃人
作者: Disy    時間: 2013-3-7 03:36:22

有些帖子,真的不錯
作者: ILOVEU5    時間: 2013-3-7 04:17:49

不錯的東西  持續關注
作者: ^^SaSabb    時間: 2013-3-7 05:28:57

既然來了,就留個腳印
作者: easonchan    時間: 2013-3-7 06:20:16

也許似乎大概是,然而未必不見得。
作者: lreneMOON    時間: 2013-3-7 07:20:08

不管你信不信,反正我信
作者: 正義西門慶    時間: 2013-3-7 08:38:36

不錯,看看。




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2