SAY討論區
標題:
屯門「夢工房の七福神迴轉和食料理」晚市5小時放題
[打印本頁]
作者:
POKwan
時間:
2013-3-6 20:45:39
標題:
屯門「夢工房の七福神迴轉和食料理」晚市5小時放題
特點:
西日料理俱備,啱哂想食放題又想食buffet嘅你。
刺身新鮮又厚切,上枱時更放得非常精美,非一般放題可比。
百多款食物任君選擇:壽司、卷物、串燒、刺身、天婦羅、西式扒類、一品料理、甜品等等。
刺身有三文魚之餘仲有油甘魚、甜蝦、鯛魚同吞拿魚等等,仲有和牛壽司、羊架、海膽三文魚卷、清酒煮蜆、黃金燒蠔。
有自家烘焙工場,甜點質素自然有保證。
甜品更可任食Dreyer’s雪糕。
仲有啤酒清酒、汽水特飲、果汁先生任飲!
環境舒適,裝修雅致,卡位又多,與朋友共聚淺談一流!
星期五、六、日均可使用,唔洗驚閒日約唔到朋友啦。
位於屯門蝴蝶村,交通方便。
屯門「夢工房の七福神迴轉和食料理」晚市5小時放題 (一位)
【參考餐牌】
*餐單內容或會因存貨供應而稍作調整,恕不另行通知,一切以商戶之最新公佈為準
產品簡介:
日式放題大家都食得多,悶悶地想食下西式野的話,無錯buffet係有扒食但係又無咁多刺身選擇,想又食西式又食日式,就等我地帶你去食「夢工房」嘅西日放題啦,有大量刺身、壽司、天婦羅等日式料理之外仲有羊架、西冷扒、吉列生蠔、等等!雖說平時「夢工房」閒日都有5小時放題優惠,但今次連星期五、六、日都用得,而且都只係$128,唔洗驚閒日約唔到friend啦!
先睇睇個刺身,同一般放題根本係兩個level,刺身塊塊厚切,擺得靚靚之餘仲有乾冷放底,keep住新鮮,又靚又好食!另外刺身選擇又多,除左有大家至愛嘅三文魚、仲有和牛壽司、羊架、海膽三文魚卷、清酒煮蜆、黃金燒蠔、串燒、天婦羅、西式扒類、一品料理、甜品等等食到你飽,甜品更可任食Dreyer’s雪糕,又可任飲啤酒清酒、汽水特飲、果汁先生,啱哂與朋友小聚!
優惠細則:
使用期限由2013年3月21日至2013年5月26日,逾期作廢。
只限屯門店。
最少須於1日前的14:00–22:00致電「夢工房之七福神」2463 4911訂座,並提供夠買券編號;座位有限,先約先得。
只限堂食,不設外賣。
適用於星期一至日 17:30–23:00 (最後落單時間為22:30)。
優惠提供之放題為5小時,按入座時間計。
須以現金支付服務費($40/位)予商戶。
逢星期六、日及公眾假期另加$10/位,須以現金支付予商戶。
1-1.4米小童及持長者卡者每位$98,可即場以現金支付予商戶 (另收加一服務費$10/位)。
1米以下小孩不需收費。
每人每次只限使用1張夠買券,另可購買多張供下次使用。
入座時必須出示夠買券列印本,電子夠買券恕不接納。
餐牌內容或會因食材供應而稍作調整,恕不另行通知,一切以商戶之最新公佈為準。
如有任何爭議,「夢工房之七福神」保留最終決定權。
圖片:
網址:
http://www.gobuya.com/offers/Dreammaker-five-hour-dinner-buffet
作者:
alvinsiusiu
時間:
2013-3-7 00:13:21
這帖沒看過,來看看
作者:
9394
時間:
2013-3-7 00:21:41
你加油吧
作者:
^^SaSabb
時間:
2013-3-7 00:30:52
老大,我好崇拜你喲
作者:
牛奶陽光
時間:
2013-3-7 00:47:56
看來這一帖沒有多少人回喔
作者:
阿迅
時間:
2013-3-7 01:06:12
初來乍到,請多多關照。
作者:
weltergf
時間:
2013-3-7 01:07:47
好人一個
作者:
牛奶陽光
時間:
2013-3-7 01:14:52
希望大家幫我把這個帖發給你身邊的人,謝謝!
作者:
鳥不起點算
時間:
2013-3-7 01:30:08
不看白不看,看也不白看
作者:
katchan0481
時間:
2013-3-7 01:46:26
不錯不錯.,..我喜歡
作者:
Some1
時間:
2013-3-7 02:02:33
熱情分享好文章,看了都要來回覆
作者:
oh~my~gag
時間:
2013-3-7 02:29:07
你加油吧
作者:
Derek_Me
時間:
2013-3-7 03:10:35
先回覆一下,閃人
作者:
Disy
時間:
2013-3-7 03:36:22
有些帖子,真的不錯
作者:
ILOVEU5
時間:
2013-3-7 04:17:49
不錯的東西 持續關注
作者:
^^SaSabb
時間:
2013-3-7 05:28:57
既然來了,就留個腳印
作者:
easonchan
時間:
2013-3-7 06:20:16
也許似乎大概是,然而未必不見得。
作者:
lreneMOON
時間:
2013-3-7 07:20:08
不管你信不信,反正我信
作者:
正義西門慶
時間:
2013-3-7 08:38:36
不錯,看看。
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2