無錯,香港大把拉麵店,但係說真的,好食又有幾多間呢?今次帶你去的「金の藏」,店主因鍾情遊日時吃過的札幌拉麵,花兩個月時間到北海道學師,回港後開店,單單是店主對拉麵的一股熱誠,就足以你去大坑試試手勢啦!拉麵款式不多,只有四款,不過最緊要好食,黃金拉麵自然是你的首選,叉燒用五花腩浸煮,頗鬆化又夠腍滑,湯底更是正宗北海道口味,做法正宗,每碗都用鑊爆香葱蒜和肉碎,再加湯底來煮,特別香濃!食素的亦可叫野菜拉麵,用上大白菜、紅蘿蔔、冬菇等,夠哂清甜健康。店內亦有日式串燒供應,至啱一班朋友飲下啤酒傾計,有爽實鮮甜的虎蝦、烤得嫩滑得宜的澳洲羊架等等,必食口碑一流的燒鵝肝多士!在焗得香脆可口的多士放上煎得油香四溢的鵝肝,口感一絕!





Menu here

(以上菜式僅作參考,如價格及菜式有任何浮動,恕不作另行通知)*以上圖片只供參考| 歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) | Powered by Discuz! X2 |