SAY討論區
標題:
[將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =]
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-9 19:47:54
標題:
[將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =]
時下越開越多新式甜品店,但到底有幾多間真係好食同有心做好野呢?
個呢咩記咩記真式甜品 黎黎去去都隻係張d 唔同既野唔理夾唔夾,總之就撈理一碗, 我成日都覺得似d 食唔曬既野 recycle lorr
如果講食西米露 我一定劈頭首選 聰嫂!
有食過都知 聰嫂 既西米露真係無得頂
頭三甲係 榴槤冰, 龍眼冰 同 士多啤梨冰
佢正就正在個汁底唔似其他店咁, 是但開個椰醬加淡奶,落西米上面放生果
成件事錯曬!
聰嫂 呢就係將d 生果加cream 加奶加少少碎冰打成醬,撈理d 西米
上既時候再另外跟少少水晶珠, 食既時候先落,有滑滑既口感同果肉, 又有d 碎冰,有西米,中間又夾住d 爽脆既水晶珠
一字記之曰: 正!
講都講你唔明 快d去試下啦
尤其係愛榴槤之人, 連我個新加坡既朋友都讚好 你點可以錯過??
本人獨愛佢既西米露系列 同 榴槤pancake
其他都okay , 不過都一樣有市面流行咩都撈埋一碗既糖水
我唔好就是瞭
銅鑼灣開左分店,買過一之外賣
味道一樣, 不過比起將軍澳店個底水左d
不過可能係因為外賣既關係!
http://www.openrice.com/restaura ... 259C%25E5%2593%2581
http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
作者:
svcscgba
時間:
2012-5-12 18:14:23
人氣還要再提高
作者:
傻QQ
時間:
2012-5-12 18:14:23
希望我回覆這一帖,能在前幾名
作者:
ILOVEU5
時間:
2012-5-12 18:14:23
樓主的內容不管你信不信,反正我信了
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2