SAY討論區

標題: [將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =] [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-9 19:47:54     標題: [將軍澳] 聰嫂甜品 Super Nice!! <-- Singaporean Tourist Comment =]

時下越開越多新式甜品店,但到底有幾多間真係好食同有心做好野呢?

個呢咩記咩記真式甜品 黎黎去去都隻係張d 唔同既野唔理夾唔夾,總之就撈理一碗, 我成日都覺得似d 食唔曬既野 recycle lorr

如果講食西米露 我一定劈頭首選 聰嫂!



有食過都知 聰嫂 既西米露真係無得頂

頭三甲係 榴槤冰, 龍眼冰 同 士多啤梨冰

佢正就正在個汁底唔似其他店咁, 是但開個椰醬加淡奶,落西米上面放生果

成件事錯曬!

聰嫂 呢就係將d 生果加cream 加奶加少少碎冰打成醬,撈理d 西米

上既時候再另外跟少少水晶珠, 食既時候先落,有滑滑既口感同果肉, 又有d 碎冰,有西米,中間又夾住d 爽脆既水晶珠

一字記之曰: 正!

講都講你唔明 快d去試下啦
尤其係愛榴槤之人, 連我個新加坡既朋友都讚好 你點可以錯過??


本人獨愛佢既西米露系列 同 榴槤pancake

其他都okay , 不過都一樣有市面流行咩都撈埋一碗既糖水

我唔好就是瞭



銅鑼灣開左分店,買過一之外賣

味道一樣, 不過比起將軍澳店個底水左d

不過可能係因為外賣既關係!

http://www.openrice.com/restaura ... 259C%25E5%2593%2581

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
作者: svcscgba    時間: 2012-5-12 18:14:23

人氣還要再提高
作者: 傻QQ    時間: 2012-5-12 18:14:23

希望我回覆這一帖,能在前幾名
作者: ILOVEU5    時間: 2012-5-12 18:14:23

樓主的內容不管你信不信,反正我信了




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2