SAY討論區
標題:
銅鑼灣間SOGO冇八樓的原因
[打印本頁]
作者:
tissss
時間:
2012-5-9 21:52:27
標題:
銅鑼灣間SOGO冇八樓的原因
唔知大傢平時行開銅鑼灣間Sogo,有冇留意到Sogo既七樓同九樓之間係冇八樓既呢?
除左Lift係唔會停八樓之外,如果你用扶手電梯o既話,o係七樓上九樓其間,會經過一層所謂既'八樓',o個層八樓隻有百幾二百呎既面積容納另一條電梯往九樓,呢層既其他地方完全密封,用兩塊大鏡隔開。每次經過呢個'八樓',大傢隻會見到鏡中既自己,但係點解好地地會冇左個八樓既呢?
作者:
9394
時間:
2012-5-9 21:54:51
沒看過這麼好的帖子!
作者:
~Muscle~
時間:
2012-5-9 21:54:51
不是吧
作者:
弒殺滅神
時間:
2012-5-12 18:15:32
幫你回覆一下
作者:
{誼}
時間:
2012-5-12 18:15:32
天啊,這帖子不錯,竟然沒有人回
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2