SAY討論區

標題: 銅鑼灣間SOGO冇八樓的原因 [打印本頁]

作者: tissss    時間: 2012-5-9 21:52:27     標題: 銅鑼灣間SOGO冇八樓的原因

唔知大傢平時行開銅鑼灣間Sogo,有冇留意到Sogo既七樓同九樓之間係冇八樓既呢?

除左Lift係唔會停八樓之外,如果你用扶手電梯o既話,o係七樓上九樓其間,會經過一層所謂既'八樓',o個層八樓隻有百幾二百呎既面積容納另一條電梯往九樓,呢層既其他地方完全密封,用兩塊大鏡隔開。每次經過呢個'八樓',大傢隻會見到鏡中既自己,但係點解好地地會冇左個八樓既呢?
作者: 9394    時間: 2012-5-9 21:54:51

沒看過這麼好的帖子!
作者: ~Muscle~    時間: 2012-5-9 21:54:51

不是吧
作者: 弒殺滅神    時間: 2012-5-12 18:15:32

幫你回覆一下
作者: {誼}    時間: 2012-5-12 18:15:32

天啊,這帖子不錯,竟然沒有人回




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2