SAY討論區
標題:
中秋撞鬼?
[打印本頁]
作者:
tissss
時間:
2012-5-9 22:03:48
標題:
中秋撞鬼?
話說9月22號晚
我同女朋友~仲有班FD係上水果邊玩
玩到大約11點幾~我送女朋友返屋企~突然有FD打比我吹水
傾傾下電話~冇左我FD(男)把聲~變左女人聲...仲要係狂笑...笑到我驚....仲要唔知講緊D咩
完全聽唔明~我即時睇返電話號碼~係我FD號碼喎...以為玩野~咁我即CUT線喇
之後即打返比FD....問佢你玩野丫....佢話頭先收唔到....
心諗如果收唔到...應該CUT左線我都....點解仲會顯示FD個NO.
之後是但講2句就收線~我唔敢同條女講...廢是佢驚餐死
我唔知係咩事喇~
隻係果下狂笑同講緊唔知話...我覺得有D怪怪
唔知你地有冇呢D經歷
作者:
cb_reptile
時間:
2012-5-9 22:26:01
文筆流暢,修辭得體,深得魏晉諸朝遺風,更將唐風宋骨發揚得入木三分,能在有生之年看見樓主的這個帖子。實在是我三生之幸啊。
作者:
tomato_alex
時間:
2012-5-9 22:26:01
辛苦的上班,快樂的回帖
作者:
weltergf
時間:
2012-5-13 04:43:01
要是能加精華就好了
作者:
xiao丸子
時間:
2012-5-13 04:43:01
今天無聊來逛逛
作者:
{誼}
時間:
2012-5-13 04:43:01
樓主分享的好東西,我幫你宣傳
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2