SAY討論區

標題: 小偷偷嬲 [打印本頁]

作者: Gopper    時間: 2012-5-9 22:12:50     標題: 小偷偷嬲

係一個好凍既冬天,有一個小偷偷左件大嬲,不過比人捉住左。

警察:「你偷E件嬲果陣,有無諗過D咩?」

小偷:「有,如果我無比人捉住,我就會有大嬲暖下身;如果比人捉左,我都會有好暖既屋住。」

作者: ILOVEU5    時間: 2012-5-9 23:52:34

認真回覆,賺取潛水值




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2