SAY討論區
標題:
[轉載]羅湖恐怖事件(100%真人真事)
[打印本頁]
作者:
tissss
時間:
2012-5-9 22:22:13
標題:
[轉載]羅湖恐怖事件(100%真人真事)
時間: 農曆七月十四、十一點三十分
地點: 羅湖出境大樓;
本人係羅湖某department 職員、個日係農曆七月十四、係十一點半既時候、已經冇咩人過關.
所以個大出境大樓已經冇咩人喇. 0個個時候因為我要寫log book 既關係、所以係一個黑暗既角
落度寫、順便偷下懶、等收工.
突然、有隻手係我背後度搭落黎、用低沈既話氣叫: 亞sir. 咁我向後一望、係一個大摡80歲既亞伯. 然後個亞伯拎住自己張身份証、問我:亞sir、點樣可以取消張身份証、申請死亡証呀?.
我當時望下張身份証、以為自己眼花、所以再望多幾下、點知真係個亞伯個樣. 我心諗唔係咁邪呀、六合
彩又唔見我中.
我即刻嚇度標冷汗、腳又震,勁想走、但係又唔走得、因為著住制服.
我靜左十幾炒、之後我就扮冷靜、同佢傾計.
我問: 幾時唔係度架?
亞伯眼濕濕咁答: 早兩日囉、無端端咁就唔係度喇.
我當時想叫出黎、但係又驚我一叫、個亞伯俾我鬼樣我睇.
我再問: 係邊度過身架?
佢答我: 係深圳.
咁我就問: 咁我以傢有咩幫到你呀?
佢就話: 咩都唔洗、淨係幫我老婆申請張死亡証.
我就話: 你老婆、乜唔係你咩?
佢話: 大吉利是、我老婆、唔係我呀.
我話 :咁你又拎你張身份凡証俾我睇?
佢話: 下、係我個張咩. 跟住佢就望一望、拎左第二張出黎. 佢話: 亞sir、唔好意思、我老得滯、眼
花、睇錯左.我就足足鬧左佢成十分鐘、話: 唔好玩喇亞伯、嚇死人喇、七月十四攪d咁既野......
個亞伯就好唔好意思咁、係咁話對唔住.....
真係100%真人真事、全羅湖同事都知...我個時真係好驚、諗番都幾好笑....見過咁多次死人都冇今次咁
驚
作者:
hopakngai
時間:
2012-5-9 22:36:59
都是那麼過來的
作者:
Tung8887
時間:
2012-5-9 22:36:59
3q for 分享
作者:
尊貴的基佬
時間:
2012-5-12 09:55:58
我好想升級
作者:
HOTSTUDIO阿蚊
時間:
2012-5-12 09:55:58
我也是別的朋有跟我講尼伊達論壇的。
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-12 09:55:58
昨晚多幾分鐘的準備,今天少幾小時的麻煩。
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2