SAY討論區
標題:
7月尾的離奇派對
[打印本頁]
作者:
tissss
時間:
2012-5-9 23:56:28
標題:
7月尾的離奇派對
話說個日就係農曆既7月尾..
甘個晚我就好晏先訓,2點幾,第2日都要番工..
甘訓下訓下,發左個夢,係夢入面我係知道自己係發緊夢..
甘個夢係小鬼夢,我夢見成屋都係公仔(係個 d BB公仔d款既)..
佢地自己係到吹水,d眼耳口鼻會自己[旭]..
其實個人5係好驚,因為成日都發甘既夢..
但對住成屋甘既野好鬼火,忍5住捉起佢地整難曬,一路係甘諗:快d醒啦,我5想再係到..
當大部分公仔都爛得7788個時,發覺成地都係手手腳腳頭頭身身,無血淋淋但好得人驚..
我係甘諗:我受5住啦,我要走牙..
跟住就醒左,原來我係個派對到訓左,再諗番個夢覺得好得人驚,個心跳得好快..
有個熟人走左過泥(其實我5大認到佢,但感覺係熟人),問我做咩成頭大汗..
甘我一5一十甘講曬比佢知,佢問左我一d細節,就同我講:夢泥既姐,醒左就沒事..
個時個派對就去到一半,佢吹我快d去食..
我一睇d野食都好怪,乾果乾鴨,全部野食都係乾身..
所以都無咩點食,尼個時候見到有3文治,甘即刻去搶,甘有個人走過泥同我say goodbye話好晏趕住走..
見到個3文治就話:5好食甘多,就走左..
佢走左,我就啦啦林開餐,一食發現有蟲,好似電影d屍蟲係個人身到[琶]出泥..
嚇一嚇個3文治跌左,打開眼原來巖巖個個都係夢..
睇一睇個鐘5:30,睇下個月曆,原來係農曆7月29..
作者:
lreneMOON
時間:
2012-5-9 23:56:44
頂你一下,好貼要頂!
作者:
chrity__summer
時間:
2012-5-9 23:56:44
樓主在那邊抄的呢
作者:
Some1
時間:
2012-5-12 18:16:05
能告訴我去那邊分享的嗎?
作者:
hopakngai
時間:
2012-5-12 18:16:05
不錯啊! 一個字牛啊!
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2