SAY討論區

標題: 新強記[大圍火車站對面] [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 01:11:22     標題: 新強記[大圍火車站對面]

冇去食好多年,估唔到D野差成咁~
雞粥-完全冇味,自巳煲仲正
燒鵝-又係冇セ味,幾差吓..
炒菜-一般
煎蛋-好白,白到似漂過
銀魚蒸吊桶-鹹到...
5個人埋單$497..唔抵食

[ 本帖最後由 hellowin 於 2010-10-13 01:50 AM 編輯 ]




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2