SAY討論區

標題: 火柴盒測試你屋企有冇鬼 [打印本頁]

作者: tissss    時間: 2012-5-10 04:05:17     標題: 火柴盒測試你屋企有冇鬼

大傢有冇聽過用火柴盒可以測試係屋企有冇鬼呢?

我聽人講隻要係床頭邊放一個空o既火柴盒

個火柴盒要開一半

訓一晚之後

如果第二日個火柴盒山埋左

咁就代表你屋企有鬼

有個人試過,第二日個火柴盒山埋左.....................

如果係真既...我寧願唔試...
有d野唔知好過知...
作者: 盲搶鹽    時間: 2012-5-10 04:30:55

飯可以亂吃,話也可以亂說,但帖子不可以亂髮哦
作者: 砵仔糕    時間: 2012-5-12 18:15:42

看看好不好看




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2