SAY討論區
標題:
火柴盒測試你屋企有冇鬼
[打印本頁]
作者:
tissss
時間:
2012-5-10 04:05:17
標題:
火柴盒測試你屋企有冇鬼
大傢有冇聽過用火柴盒可以測試係屋企有冇鬼呢?
我聽人講隻要係床頭邊放一個空o既火柴盒
個火柴盒要開一半
訓一晚之後
如果第二日個火柴盒山埋左
咁就代表你屋企有鬼
有個人試過,第二日個火柴盒山埋左.....................
如果係真既...我寧願唔試...
有d野唔知好過知...
作者:
盲搶鹽
時間:
2012-5-10 04:30:55
飯可以亂吃,話也可以亂說,但帖子不可以亂髮哦
作者:
砵仔糕
時間:
2012-5-12 18:15:42
看看好不好看
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2