SAY討論區

標題: 食過番尋味,食完又想食! [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 04:08:30     標題: 食過番尋味,食完又想食!

食過番尋味,食完又想食,想起就去做,尼個就係一路食著一路流汗既重慶雞煲啦,買整材料先
重慶雞煲:
材料:冰鮮鷄一大隻(用磨鼓醬,紹酒,麻油醃2個鐘),大蒜,薑,葱段,辣椒仔,洋葱仔,莞茜,磨鼓醬
沙煲內落少少油爆香大蒜,薑,辣椒仔,洋葱仔,再落磨鼓醬,水



將鷄炒至8成熟




放入鷄件,加少少水煑至收汁,灒少少紹酒,



最後落葱段,莞茜,焗多陣上枱食得



[ 本帖最後由 teddyyeung 於 2010-07-27 11:15 AM 編輯 ]




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2