SAY討論區

標題: [尖東] 好時沙嗲 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 04:41:41     標題: [尖東] 好時沙嗲

係Poly 附近另一間遠近馳名既餐廳

個日我係最遲到個個, 去到個時大傢都已經差唔多食曬

我第一次黎拜訪 問同學有咩介紹

佢地就話今日d 雞無上次咁好食

就叫我試下d 咖哩

咁好啦 就即管叫個咖哩雞試下啦




個油飯係幾金黃幾靚仔wowwww

( 雖然同時代表好肥 , 不過無計啦 好食緊要d )

不過食落又無咩雞油味

d 黃色我思疑係黃薑粉= =



個份咖哩雞真係我睇見唔多開胃

近乎黑色既汁我真係懷疑佢係咪俾錯左份乞兒雞我 @@

撈一撈個底嘩你個d 雞件黎既

大舊到夾唔到咁樣

仲要得個三件



老實講 我真係唔多識欣賞

個咖哩味太濃啦 有d 叫人吃不消

d 料又煲到爛曬 成pat 野咁



可能下次會去多次試下個海南雞既不過一定唔係咖哩looor

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=11321

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/

[ 本帖最後由 wolverine 於 2011-12-05 12:30 AM 編輯 ]




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2