SAY討論區

標題: 藏身巷內的一家荼餐廳 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 04:52:47     標題: 藏身巷內的一家荼餐廳

茶餐廳係香港人既回憶,一次無意中發現呢間茶餐廳式裝修既茶餐廳,食左個下午茶,好抵食(已經係兩年前瞭),不過而傢須然加左價,但以係中環黎講算抵食,而且下午茶時間仲去到7:00pm~不過而傢多左好多人,想搵個位都唔易~但路過一定幫襯的~

























歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2