SAY討論區
標題:
四周年深圳遊@青一色一人一爐
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 05:13:22
標題:
四周年深圳遊@青一色一人一爐
又到廿四號,每年隻有一次,就係四月廿四,亦都係我同食傢既四周年紀念﹗請鼓掌﹗
今年咁巖係復活節假,同食傢相約友人們一齊深圳兩天遊﹗試左間新開既邊爐﹗值得推介俾大傢﹗
<img width="500" height="375" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_52/blog/ap_20110425121747315.jpg?ib_____DOvaDKTcl" border="0" alt="" />
地點在深圳南山區﹗睇完有興趣要地址先問我攞啦﹗
<img width="500" height="375" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_52/blog/ap_20110425121124943.jpg?ib_____DmWfpguP0" border="0" alt="" />
呢間出名在青辣椒湯底,我地梗係唔執輸叫番個啦﹗
一人一爐,湯底15蚊個吧﹗好抵呢﹗
<img width="500" height="375" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_52/blog/ap_20110425121211583.jpg?ib_____DlrtYhvpl" border="0" alt="" />
有自加醬料區,咩醬都有﹗
<img width="500" height="375" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_52/blog/ap_20110425121227774.jpg?ib_____D67_Ajlbr" border="0" alt="" />
連味精都有,不過唔會落啦﹗
有得食喇﹗我這湯底是青辣椒湯底拼海鮮湯﹗
<img width="500" height="375" src="http://a367.yahoofs.com/hkblog/5l1JRDCBHRbgVX91HyHwj7Q_YSfM_52/blog/ap_20110425121455525.jpg?ib_____D7jBF3aSS" border="0" alt="" />
唔係講笑真係青色架﹗
味道相當辛辣,濃烈的青辣椒香感覺清爽,沒有麻辣鍋的油膩感﹗
比起平時食開的麻辣湯有過之而無不及,唔夠辣仲可以叫佢倒多一兩羹青辣椒醬添﹗
海鮮湯那一邊就無咩特別,清清地﹗
服務貼心,見我戴眼鏡就派左塊眼鏡佈俾我,雖然不是什麼特別不過也覺得佢做得有誠意﹗
我自己溝的醬汁,當然係蒜蓉及蔥為主﹗
蟶子$40碟,十來隻,新鮮清甜,洗得乾淨,好吃﹗
墨魚滑有如一杯雪糕,賣相就幾靚喇,不過粉多得濟,口感鬆散﹗
肥牛$48碟,大大碟,肉味濃,打邊爐一流﹗
雜菌拼盤,有金菇雞肶菇冬菇等,打邊爐至愛就是鮮菇,多吃健康有益﹗
羊肉片比牛肉片肉味更濃,食傢話味道濃而不羶,現上青辣椒湯底很襯呢﹗
黑柏葉彈牙有o趙口,放入辣湯中有盡吸湯汁之效,辣勁十足﹗
呢個鮮蝦滑賣相可愛﹗
可惜真係大陸吃不到那兒有好吃的魚蝦墨滑,總是打得不夠膠,是料不足還是師傅的火喉不足真係不得而知﹗
扇貝鮮甜,清潔得乾淨,一客有六隻巖巖夠分﹗
打辣湯底就不得不叫番個紅薯粉﹗
薯粉是妙處不盡吸湯底精華,辣得不得瞭,你睇條條淥完都係綠色就知有幾巴閉﹗
辣到流汗,卻愈辣愈想再食,叫完一碟又一碟﹗友人加辣下吃得滿肉大汗﹗
蝦丸是街市口味,可以不提﹗
反而鮮蝦夠新鮮,雖是細細隻的草蝦,但隻隻爽口彈牙,好味道﹗
一人一爐有個好處就係可以自已顧自己,慢慢食一件件淥完再淥,唔洗爭唔洗煩,慢慢咁玩食左成兩個幾鐘﹗
埋單一人都係百五蚊左右,抵吃,有機會會再來的﹗
四周年,那有不開番支心心酒之理﹗
這已是我們的第四瓶瞭,期望酒樽可以愈儲愈多,儲滿成間屋就最好啦﹗呵呵﹗
這是四周年的紀念品,影低佢留個紀念先﹗
食店地址:
http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博:
http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2