SAY討論區
標題:
巴士司機(本人)真實撞鬼經歷--第四篇 今次又係我返夜更嘅其中一次經歷
[打印本頁]
作者:
tissss
時間:
2012-5-10 05:37:14
標題:
巴士司機(本人)真實撞鬼經歷--第四篇 今次又係我返夜更嘅其中一次經歷
今次我要同大傢分享嘅係一次返夜更嘅經歷:smile_38:
當晚我係負責揸54線元朗西站去錦田上村(即大霧山山腳附近),我記得果轉車又係尾班車由上村返元朗嘅,當時時間大約係11點幾12點左右,咁尾班車係0005開,因為未夠鐘同埋當時咁夜都無人等車,唔好話搵個人影,想搵隻狗睇吓都無,所以我就一個人坐喺車廂入面玩吓電話咁啦(上村總站係無站長架)。
咁當我玩玩吓嘅時候,我聽到有d聲(唔知咩聲),咁我就四周圍望吓啦,發覺周圍都無人喎,咁我都無理啦,再過多一陣戲肉嚟啦,突然有把聲,音聲細氣咁喺我耳邊講嘢(好近好近,直頭好似有個人坐左喺隔離仲要(鐘)個頭埋我耳仔講嘢咁),果把聲我好肯定係男人聲(都係果句啦,鬼 食泥咁聽唔到佢 講咩),果時我當堂嚇到成個人(但)起左 ,我再急急咁四周圍望吓,真係無人喎,當時我心唸,唔係又咁啱嘛,又比我撞嘢,跟住我就即刻同空氣講嘢(當時唔係咁做又可以點呢):『朋友,我隻係打分工接載乘客啫,唔好嚇我啦,我一陣就走架啦......(唔記得講左幾多嘢啦)』其實我見呢d朋友都見唔少,都好少會咁驚,但係呢次真係比佢:smile_29: 考起,驚驚...怕怕,咁又過咗一陣到左開車時間,我就以破左呢條線嘅最快時間19分鐘(正常行車時間應該係30至35分左右)由上村總站返元朗西站(當然途中亦係無人上車先可以咁快啦)。而喺行車途中我亦無望過倒後鏡一眼,費事見到d朋友仔:smile_29: 啦。
PS:我呢次經歷又過一段落囉喎,希望大傢都喜歡我呢次嘅post
作者:
正義西門慶
時間:
2012-5-10 06:37:56
既然來了,就留個腳印
作者:
katchan0481
時間:
2012-5-10 06:37:56
哈哈,有意思~頂頂 ,繼續頂頂。繼續頂哦
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2