SAY討論區

標題: 我喺黃埔嘉禾比鬼篤膊頭.... [打印本頁]

作者: tissss    時間: 2012-5-10 05:55:00     標題: 我喺黃埔嘉禾比鬼篤膊頭....

上星期一去黃埔睇加4 三個人坐哂一行. 記得系最後四行左右...
睇到一半.諗住伸直個身坐好D. 咁我左邊膞頭就比人輕輕咁篤左一野. 力度就好似人朋友系街上見到你.系你背後篤一下既感覺
咁我下意識覺得阻住後面既人睇戲.咁我細細聲講左聲SORRY.咁住縮返低個身啦.
跟住我偷偷望下後面系男定系女仔篤我啦....點知...後面幾行全部系吉.無人坐既.

[ 本帖最後由 SNIPERBOT 於 2011-06-08 06:52 PM 編輯 ]
作者: nh88    時間: 2012-5-10 07:17:54

家財萬貫還得回很多貼哦
作者: 盲搶鹽    時間: 2012-5-10 07:17:54

看帖累了,回覆一下吧!




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2