SAY討論區

標題: 巴士司機(本人)真實撞鬼經歷 [打印本頁]

作者: tissss    時間: 2012-5-10 05:57:04     標題: 巴士司機(本人)真實撞鬼經歷

本人是一個巴士車長,我有d關於工作上的經歷想同大傢分享!!!

記得有一次我返早更駕駛269c(269c係天水圍市中心來往觀塘碼頭),在黃大仙站上瞭一個女仔(都幾好樣咁架),

佢仲問我經唔經大欖隧道,所以我有d留意佢有無於大欖隧道站落車啦,我好清楚佢係坐下層左邊中間位,因為

我在3號幹線同大欖隧道入面我都有用倒後鏡望都見到佢,咁好啦,我如常咁駛到去大欖隧道站,點知又唔見佢落車

,而佢本來坐緊果個位又唔見左佢喎(因為當時得2-3個人落車,所以我肯定佢無落車),咁我就覺得有d奇怪啦,不

過心諗都算啦,,可能佢隻是問路,無諗住落車同埋上瞭上層坐又或者可能佢入到天水圍先落車呢!所以我一路都

有留意住佢有無於天水圍落車咁啦,誰不知一路都唔見佢落車喎,直至去到天水圍市中心總站都唔見佢落車喎,咁

我心諗唔通又撞鬼,咁我即刻再上上層睇清楚佢會唔會走瞭上去又或者訓著左唔知落車咁啦,點知一睇,原來真係

無曬人,成架車得返我一個人,不過心諗都算啦,其實呢件事於我的經驗當中可以話隻係小兒科,仲有d仲恐怖。

PS:如果呢篇撞鬼經歷反應好的話,下次一定會再同大傢分享我嘅撞鬼經歷啦!!!

[ 本帖最後由 hkfung99 於 2009-01-15 09:52 PM 編輯 ]
作者: yan4327    時間: 2012-5-10 07:17:54

我有家的感覺~~你知道嗎  
作者: mydear888    時間: 2012-5-10 07:17:54

我看不太到喔
作者: cb_reptile    時間: 2012-5-12 18:17:59

雖然不怎麼好看,但還是幫你頂
作者: runrunscooter    時間: 2012-5-12 18:17:59

希望我回覆這一帖,能在前幾名




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2