SAY討論區

標題: 北園酒家 @ 中環 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 06:13:26     標題: 北園酒家 @ 中環

見有新酒傢開張當然要黎試,而且有好幾同事試完都話佢既點心比x心大集團既仲要出色,所以今日下午四個同事一齊黎飲茶。點心款式唔算好多,不過味道同款式都好有驚喜。




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2