SAY討論區

標題: 全港最貴既方包, 但好正! [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 06:25:20     標題: 全港最貴既方包, 但好正!

講到方包, 我覺全港最好食就係哩度! 雖然係貴左d! 齋買方包成10蚊一塊, 不過係值得的!! 平日都好多人黎食架啦, 估唔到星期日下午2點幾時去到時都仲full 緊, 有人等排緊隊..




見度隔離既公園仔, 咁就決定叫外賣啦, 太肚餓又唔想等, 外賣等左10分鐘就有得食啦, 真係快到呢, 我地食緊d人仲o係度等緊, 公園環境又ok, 不失為一個另類選擇!


四人行叫左4個套餐 (套餐係多杯野飲), 大傢大兜亂黎食, 款款都試哂.

有興趣請看: http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/27379/index

[ 本帖最後由 Poon 於 2012-02-08 10:08 PM 編輯 ]




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2