SAY討論區
標題:
全港最貴既方包, 但好正!
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 06:25:20
標題:
全港最貴既方包, 但好正!
講到方包, 我覺全港最好食就係哩度! 雖然係貴左d! 齋買方包成10蚊一塊, 不過係值得的!! 平日都好多人黎食架啦, 估唔到星期日下午2點幾時去到時都仲full 緊, 有人等排緊隊..
見度隔離既公園仔, 咁就決定叫外賣啦, 太肚餓又唔想等, 外賣等左10分鐘就有得食啦, 真係快到呢, 我地食緊d人仲o係度等緊, 公園環境又ok, 不失為一個另類選擇!
四人行叫左4個套餐 (套餐係多杯野飲), 大傢大兜亂黎食, 款款都試哂.
有興趣請看:
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/27379/index
[ 本帖最後由 Poon 於 2012-02-08 10:08 PM 編輯 ]
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2