SAY討論區
標題:
媽子廚房 (荃灣)的食評及評分
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 06:53:33
標題:
媽子廚房 (荃灣)的食評及評分
荃灣抵食私房菜~~ 呢間叫「媽子廚房」,意思大傢都明嫁啦,咪就係阿媽住ga都可以係度食到囉,點解去呢度,貪佢係荃新天地,行完街去食飯,係睇到佢張傳單,見到幾得意,$108一位,有8個,係邊度食兩個人都差唔多瞭,不如一試啦!BOOK左兩位,上菜都快,d阿姐服務態度都幾好
跟住主角出場
1. 每人有半邊的龍蝦,蒜味第一次食,係焗,拍得上酒樓d龍蝦咁新鮮
2. 有隻焗生蠔,size都算大隻,唔係小朋友
3. 花膠炒ga.唔硬wo.有dd辣
4. 雞拼海蜇,海蜇份量都ok
5. 飯係藥膳咩養生飯,有幾隻色,唔同的米,有趙口
6. 生煲雜菜.又係辣辣地
7. 湯係燉的雞腳湯好夠味,多料
8. 甜品,原個椰子燕窩,睇相都真係知唔差
$108/位,唔加一,又無茶芥,呢個價都好吸引,最重要係食到d唔同出面普通個d小菜,做d新派個私房菜,先係最吸引,價錢大眾化
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2