SAY討論區
標題:
睇緊套詭異檔案~酒店既事
[打印本頁]
作者:
tissss
時間:
2012-5-10 07:08:39
標題:
睇緊套詭異檔案~酒店既事
個司徒師父話千其唔好住尾房~
我自己有個經歷~係好多年前
番禺的~酒店名太耐唔記得瞭
我成傢人同親戚去玩的~我同傢人同房的...就係尾房...果時太細唔識野
傢人又唔覺有問題喎....
話說有一晚~我同D親戚出左去打機~果時好多機鋪
打到好夜先返酒店訓~
咁巖我親戚係間離房~佢地就陪我去按門鈴
未按落去時~我地一行人都聽到我間房入面有好多笑聲..係入面傳黎的
咁我地就以為入面一班人係度傾計未訓喇...
咁我狂按門鈴喇~點知一開門...
我老豆開門比我~...我地啞哂
入面得我老豆一個....何來有好多笑聲!?
果時細個冇問咁多喇...不過我去左親戚度訓
唔知你地有冇呢D經歷呢
作者:
砵仔糕
時間:
2012-5-10 09:14:05
回個帖子支持一下!
作者:
hkgordan
時間:
2012-5-10 09:14:05
這個貼好像之前沒見過
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2