SAY討論區
標題:
酸辣湯上海雲吞
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 07:27:41
標題:
酸辣湯上海雲吞
呢個酸辣湯有上海色彩但又帶有韓風... 哈哈... 係我改良版. 真係幾好味, 有色但唔太辣, 小朋友都食! 一定要試呀!!! 而傢天氣咁熱, 真係好開胃.
雲吞好似軍隊咁排得靚靚!!!!
酸辣湯上海雲吞(6人前)
上海雲吞
材料: 半肥瘦碎豬肉1磅, 大白菜1 1/2斤, 冬菇8隻, 上海雲吞皮1磅, 鹽3湯匙
醃料: 麻油3湯匙, 豉油3湯匙, 栗粉2茶匙, 胡椒粉少許
沉料: 麻油1湯匙, 生油1茶匙, 糖1湯匙, 清水250ml
1) 將半肥瘦碎豬肉洗淨, 下入醃料醃1小時以上.
2) 將大白菜切碎, 下鹽拌勻, 待其迫出當中水份, 再乾碎白菜中所有多餘水份.
3) 冬菇以沉料沉2小時以上, 瀝乾, 去叮, 切成粒.
4) 將肉碎, 白菜碎及冬菇拌勻, 包入雲吞皮.
5) 煲一煲滾水, 下雲吞蓋上蓋, 滾起, 下少許水, 蓋上蓋, 再滾起, 再下少許水, 滾起雲吞浮面, 撈出即成.
酸辣湯
材料: 豬紅$4蚊, 竹筍1個, 木耳8粒, 雞湯500ml, 韓式辣椒醬1大湯匙, 泡菜100g, 冬菇6隻, 半肥瘦碎豬肉1/4磅, 鎮江浙醋2湯匙, 雞蛋1隻, 栗粉水1 1/2湯匙
醃料: 麻油3湯匙, 豉油3湯匙, 栗粉2茶匙, 胡椒粉少許
沉料: 麻油1湯匙, 生油1茶匙, 糖1湯匙, 清水250ml
1) 將半肥瘦碎豬肉洗淨, 下入醃料醃1小時以上.
2) 冬菇以沉料沉2小時以上, 瀝乾, 去叮, 切成絲.
3) 木耳以清水沉半小時至發起, 起叮, 切成絲.
4) 豬紅及竹筍洗淨切條, 泡菜切絲.
5) 將雞湯, 豬紅條及木耳絲加入煲, 再開火煲至滾.
6) 將少許滾水加入豬肉碎中拌勻, 再加入煲內.
7) 下竹筍條, 冬菇絲, 泡菜絲, 韓式辣椒醬煮至滾起. 下打勻的雞蛋成蛋花, 下栗粉水, 再加鎮江浙醋調味.
8) 加入上海雲吞中食用即成.
作者:
切雞飯
時間:
2012-5-12 05:14:53
嚴重支持!
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2