SAY討論區
標題:
[荃灣] 熱狗の家 唔算平 不過好享受 值得一讚
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 07:34:10
標題:
[荃灣] 熱狗の家 唔算平 不過好享受 值得一讚
呢間熱狗專門店,位處地下暗角位,實在唔易俾人發現
就算係荃灣人都未必識去
我都要問保安員點行 仲打左個圈先見到
鋪仔細細,枱得三張不過都幾乎滿座
店員又主動又有善,真係主打街坊生意
一見我頭望望就問我想食咩咁, 面對廿多種好似一樣又唔同既熱狗真係唔識揀
佢就好細心就引導你想要邊類口味
好人性化既服務!
最後我揀左當日既推介之一
夏威夷芝士熱狗
當然唔洗得太耐啦 新鮮熱辣既熱狗登場
serve 既時候已經聞到陣陣辣肉醬既香味,真係好鬼吸引
個麭摸落手幾乎係熱既! 面頭仲有少少焗燶
可想言之咬落去有幾鬆化!
麭, 肉醬,芝士 都無咩好挑剔
唯獨條腸我個人覺得可以再煎香少少
不竟已經有個肉醬又有融左既芝士,太濕既組合唔好
總的來說我係覺得好食同藉得推介既
$4x 食個熱狗連杯餐飲 其實唔平
不過呢幾十蚊我覺得值lorr
好過你去m 記食個非$20 餐
呢間鋪頭仔有heart 做, 服務甄勤
有諗頭 一個熱狗可以變幾十個款出黎
仲要個個款都幾吸引下
抵佢間鋪開係呢d 位都站得住腳!我會再去幫親 食多幾個款
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18136
http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2