SAY討論區

標題: 炸洋蔥圈 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 08:21:49     標題: 炸洋蔥圈

今次整炸洋蔥圈,好易整架咋

炸爐現真身


洋蔥開邊切到一圈圈


好多圈圈


炸粉用凍水開成炸糊


將洋蔥放落炸糊度,拖幾拖就落炸爐


炸到金黃就得<img width="20" height="20" src="http://i1.hk/d/images/smilies/default/smile_47.gif" border="0" alt="" />


登登,估唔到自己都整到,仲好易
同出面餐廳整個D差唔多,好好味
但真係好肥,少食為炒

另外買左D CP雞件同雞 徐 去炸


CP雞件係幾好食,入面D肉仲好滑,雞 徐 就ma ma 地




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2