SAY討論區
標題:
炸洋蔥圈
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 08:21:49
標題:
炸洋蔥圈
今次整炸洋蔥圈,好易整架咋
炸爐現真身
洋蔥開邊切到一圈圈
好多圈圈
炸粉用凍水開成炸糊
將洋蔥放落炸糊度,拖幾拖就落炸爐
炸到金黃就得<img width="20" height="20" src="http://i1.hk/d/images/smilies/default/smile_47.gif" border="0" alt="" />
登登,估唔到自己都整到,仲好易
同出面餐廳整個D差唔多,好好味
但真係好肥,少食為炒
另外買左D CP雞件同雞 徐 去炸
CP雞件係幾好食,入面D肉仲好滑,雞 徐 就ma ma 地
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2