SAY討論區

標題: 預祝情人節之家中燒烤樂 [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 09:38:51     標題: 預祝情人節之家中燒烤樂

情人節星期二大傢都有工作,所以預先同女友在傢中慶祝﹗



到沙田街市買料在傢燒烤樂﹗



海鮮買瞭蟶子四隻,扇貝四隻﹗

蟶子$10一隻,扇貝$35四隻﹗



這一檔標記肉食在沙田街市很出名,我最愛吃佢既雞軟骨﹗$30一包﹗



雞翼要瞭4隻蒜蓉 4隻黑椒﹗

最後因太多野食食唔哂呢﹗



我們都愛吃蒜,烤熟後軟軟的味道濃鬱又香﹗

剥瞭三個蒜頭﹗



小牛肉排,我將佢切粒﹗



件件厚切,油脂分佈平均,加少少海鹽來燒,多汁美味﹗



大蜆夠哂平,$24有一斤,有成十隻呢﹗



大眼雞$35條,我用蔥及香茅插住來烤,可去腥味亦有香草香﹗



娃娃菜$6三個,乾魷魚$15隻﹗

燒蘑菇多汁好吃﹗



雞軟骨開出來就係咁喇﹗

已經醃好瞭,好好味的﹗送酒一流﹗



大蜆我先隔水蒸開口,方便一陣燒烤加入調味﹗



在上面加上蒜及蔥,燒起已很美味﹗



海鮮原汁原味最緊要﹗

蟶子是最甜的,大大件成件放入口,好正﹗



扇貝也很易熟,在上面加少少水免燒得太乾﹗



魚就比較難預火喉瞭,所以燒得乾左o的,好在有層皮,唔係燶埋﹗

分享完畢,祝大傢情人節快樂﹗幸福美滿﹗
我的網址:http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin
facebook齊齊飲飲食食: https://www.facebook.com/smallsmalllin
食店地址資料: http://smallsmalllin.openrice.com/ 我的飲食微博: http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>
作者: 牛奶陽光    時間: 2012-5-12 02:16:02

不錯,感謝樓主




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2