SAY討論區
標題:
預祝情人節之家中燒烤樂
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 09:38:51
標題:
預祝情人節之家中燒烤樂
情人節星期二大傢都有工作,所以預先同女友在傢中慶祝﹗
到沙田街市買料在傢燒烤樂﹗
海鮮買瞭蟶子四隻,扇貝四隻﹗
蟶子$10一隻,扇貝$35四隻﹗
這一檔標記肉食在沙田街市很出名,我最愛吃佢既雞軟骨﹗$30一包﹗
雞翼要瞭4隻蒜蓉 4隻黑椒﹗
最後因太多野食食唔哂呢﹗
我們都愛吃蒜,烤熟後軟軟的味道濃鬱又香﹗
剥瞭三個蒜頭﹗
小牛肉排,我將佢切粒﹗
件件厚切,油脂分佈平均,加少少海鹽來燒,多汁美味﹗
大蜆夠哂平,$24有一斤,有成十隻呢﹗
大眼雞$35條,我用蔥及香茅插住來烤,可去腥味亦有香草香﹗
娃娃菜$6三個,乾魷魚$15隻﹗
燒蘑菇多汁好吃﹗
雞軟骨開出來就係咁喇﹗
已經醃好瞭,好好味的﹗送酒一流﹗
大蜆我先隔水蒸開口,方便一陣燒烤加入調味﹗
在上面加上蒜及蔥,燒起已很美味﹗
海鮮原汁原味最緊要﹗
蟶子是最甜的,大大件成件放入口,好正﹗
扇貝也很易熟,在上面加少少水免燒得太乾﹗
魚就比較難預火喉瞭,所以燒得乾左o的,好在有層皮,唔係燶埋﹗
分享完畢,祝大傢情人節快樂﹗幸福美滿﹗
我的網址:
http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin
facebook齊齊飲飲食食:
https://www.facebook.com/smallsmalllin
食店地址資料:
http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博:
http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:
[email protected]
">
[email protected]
</a>
作者:
牛奶陽光
時間:
2012-5-12 02:16:02
不錯,感謝樓主
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2