SAY討論區

標題: 自家制~西炒飯! [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 09:54:25     標題: 自家制~西炒飯!

材料:飯、腸仔粒、雜豆、雞蛋
汁料:茄汁、糖少許、生抽少許


先炒蛋至半熟,攞起備用

放下腸仔粒同雜豆略炒

炒至有香味落飯,打散D飯,再落汁料,最後落埋蛋。


完成

下次可以落D蕃茄粒,咁仲好味!

[ 本帖最後由 BENYAYA 於 2010-04-02 08:29 AM 編輯 ]




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2