SAY討論區
標題:
自家制~西炒飯!
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 09:54:25
標題:
自家制~西炒飯!
材料:飯、腸仔粒、雜豆、雞蛋
汁料:茄汁、糖少許、生抽少許
先炒蛋至半熟,攞起備用
放下腸仔粒同雜豆略炒
炒至有香味落飯,打散D飯,再落汁料,最後落埋蛋。
完成
下次可以落D蕃茄粒,咁仲好味!
[ 本帖最後由 BENYAYA 於 2010-04-02 08:29 AM 編輯 ]
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2