SAY討論區
標題:
英式布甸好味道!! Yorkshire pudding
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 10:15:23
標題:
英式布甸好味道!! Yorkshire pudding
呢間餐廳好好味...本來以為真係佈甸...原來唔係...哈哈, 我中意個牛同個腸..
好得意架...原來係英國人好中意食架!!!叫yorkshire pudding!!!
仲有其他野都好好味/////
算係我食過最好味gei fish and chips 呀!!!
而傢仲有優惠,好抵...試下就知我冇介紹錯架喇!!!
120蚊食哂3道菜!!一d都唔貴呀!!!仲可以兩個人都有優惠,叫唔同gei野食!正!!
http://www.valuup.com/hkgchi/ind ... yorkshire-pudding-1
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2