SAY討論區

標題: 英式布甸好味道!! Yorkshire pudding [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 10:15:23     標題: 英式布甸好味道!! Yorkshire pudding

呢間餐廳好好味...本來以為真係佈甸...原來唔係...哈哈, 我中意個牛同個腸..
好得意架...原來係英國人好中意食架!!!叫yorkshire pudding!!!
仲有其他野都好好味/////

算係我食過最好味gei fish and chips 呀!!!
而傢仲有優惠,好抵...試下就知我冇介紹錯架喇!!!

120蚊食哂3道菜!!一d都唔貴呀!!!仲可以兩個人都有優惠,叫唔同gei野食!正!!
http://www.valuup.com/hkgchi/ind ... yorkshire-pudding-1




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2