SAY討論區

標題: 流浮山少年廚神???? [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 10:30:25     標題: 流浮山少年廚神????

見電視呢排見多左亞少年廚神 ,所以去流浮山試下,其實好耐之前食過,感覺價錢與質素成正比,算ok,今次10個人隻食瞭如下普通野 :

大斑2味(埋單後睇成1,1xx),最貴之選  
扇具、尿蝦, 花甲、奄仔、聖子、加個菜同全流浮山最勁的鎮山之寶--食神炒燶飯,真係燶,唔係笑佢。

味道不過不失,但價錢超貴,埋單4,5xx  ,成四舊半水一個人。絕對唔抵食同唔物超所值,可能呢排上得電視多,要俾廣告費,甘我地就要夾份俾。

甘既價錢,下次唔會再黎,去三聖買海鮮多款新鮮又平d,容龍煮功可到叫真正的廚神級數,唔駛甘貴起碼有隻KFC龍蝦食  。

廚神...真的假不瞭,假的真不瞭




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2