SAY討論區

標題: 大家有無食過正宗日本料理係.......... [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 13:34:12     標題: 大家有無食過正宗日本料理係..........

女朋友生日,想帶佢 去食 正宗日本料理 ,仲要一間跪坐個隻 , 有無 朋友食過 可以 介紹 下呀...??

價錢不拘~~~




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2