SAY討論區

標題: [旺角] 大門橫丁 難食......... [打印本頁]

作者: bobodragon2001    時間: 2012-5-10 13:38:36     標題: [旺角] 大門橫丁 難食.........

其實行過幾次都想試傢啦,見個門面幾骨子下
個日lunch time 終於有機會試試

咁我同另外個同學就點左
蕃茄濃湯雞肉烏冬
炸雞球芝士撈烏冬



碗湯烏冬賣相係幾靚, d 烏冬質地都好好
但個蕃茄湯同屋企自己煮無咩分別
個雞仲過份, 同自己醃一d 分別都
我敢講我自己整好食過佢



撈烏冬拼芝士呢個組合真係唔點
一塌糊塗, 一pat 野咁入口 XP
btw 佢個芝士汁做得唔錯係略為清淡

真係唔明點解佢仲有咁多分店= =
味蕾終歸都係忠於自己好

食烏冬都係萬豚 (http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13761) 好食 =]

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=23570

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2