SAY討論區
標題:
[旺角] 大門橫丁 難食.........
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 13:38:36
標題:
[旺角] 大門橫丁 難食.........
其實行過幾次都想試傢啦,見個門面幾骨子下
個日lunch time 終於有機會試試
咁我同另外個同學就點左
蕃茄濃湯雞肉烏冬
炸雞球芝士撈烏冬
碗湯烏冬賣相係幾靚, d 烏冬質地都好好
但個蕃茄湯同屋企自己煮無咩分別
個雞仲過份, 同自己醃一d 分別都
我敢講我自己整好食過佢
撈烏冬拼芝士呢個組合真係唔點
一塌糊塗, 一pat 野咁入口 XP
btw 佢個芝士汁做得唔錯係略為清淡
真係唔明點解佢仲有咁多分店= =
味蕾終歸都係忠於自己好
食烏冬都係萬豚 (
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13761
) 好食 =]
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=23570
http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2