SAY討論區
標題:
我的五周年紀念下廚樂
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 14:19:58
標題:
我的五周年紀念下廚樂
話咁快就係我地兩個一齊既六十月天,即係五周年﹗請鼓掌﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/86/l/EBwRFUOY0TfDxq87oN.HPw.jpg" border="0" alt="" />
周年在平日,都無咩地方好去,於是決定自己煮,從食傢最近愛吃的食物出發﹗
整整下先發現原來三個都係冷盤,有凍蝦、凍鮑魚及泰式無骨鳳爪﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/80/l/m8ZvvdicnYFm_kXQYSutPw.jpg" border="0" alt="" />
周年紀念,當然最重要係開番支心心酒啦,傢中已儲瞭五個心心酒瓶瞭﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/83/l/8PDZpPJKMZnzNCqwy1J6nw.jpg" border="0" alt="" />
第一味凍蝦都唔洗點介紹,因我之前都已經整左幾次﹗今次煮最重要當然係益埋大狗啦﹗
街市海蝦$80一斤,就買一斤,近呢兩個星期尐海蝦好鬼大隻,直迫虎蝦啊﹗
蘸上加瞭檸檬汁的Cocktail蝦醬,好味﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/87/l/x64OK5oV8lNmgPvOUj7HyQ.jpg" border="0" alt="" />
凍鮑魚就要請人教喇﹗多得老友記之前整過,成個心法教左我﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/88/l/ZuMIrFYr64Ac3qA7pEmbZg.jpg" border="0" alt="" />
重點是要灼鮑魚時要凍水落,同埋買日式既鰹魚汁同埋一瓶中式鮑魚汁,用來醃過夜廿四小時﹗
極好味,彈牙入味,個汁同鮑魚真係好襯,食傢大讚美味無窮,吃得很開心﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/89/l/bVErEcHPiHzKA6CypfRRmg.jpg" border="0" alt="" />
最後係泰式鳳爪﹗
鳳爪係食傢偏愛的,次次出街都話要食,於是一於上網睇下自己整唔整到﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/90/l/wsCSuEFiVzC2bIfChSkEXQ.jpg" border="0" alt="" />
整時都有點點阻礙,原來不是很多地方有急凍的鳳爪買,佳寶及街市入面尐凍肉鋪都無﹗
最後本打算放棄點知路過一檔賣丸的小檔口,佢反而有得賣,$24磅,買夠佢兩磅﹗
煮食重點在個汁要較得好,要較得好似在街吃似的就要重口味,魚露、糖、醋、辣椒要下得夠多﹗
今次既出品淡左少少,唔夠酸,不過食傢都好捧場,成碟食哂﹗呵呵﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/85/l/ufj0JtvJz_AepJ0ArJpCJA.jpg" border="0" alt="" />
周年紀念,花不能少﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/93/l/nbvBhMjrSL2v5nZl..HgYw.jpg" border="0" alt="" />
飲杯﹗五周年快樂,願每年大傢也在一起,直到世界末日﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/94/l/zSwI6DoY9NYzsL9hPnKSRg.jpg" border="0" alt="" />
有蝦就有佢啦﹗
一見我地食野,大狗已在旁大叫,狂吠﹗
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/95/l/lvbmC0TUldoT0.t9GuyfnQ.jpg" border="0" alt="" />
大狗心諗:「 花多眼亂,食咩先好呢?」
<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/96/l/2RP5Yli3h9.2iEeGrKs7FA.jpg" border="0" alt="" />
最後佢食左兩隻大蝦,開開心心在地上神龍擺尾,今天一傢人也很快樂呢﹗
我的網址:
http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin
Facebook齊齊飲飲食食:
https://www.facebook.com/smallsmalllin
食店地址資料:
http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博:
http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:
[email protected]
">
[email protected]
</a>
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2