SAY討論區
標題:
冰皮月餅 冰冰冰~
[打印本頁]
作者:
bobodragon2001
時間:
2012-5-10 14:46:26
標題:
冰皮月餅 冰冰冰~
材料 :
開邊綠豆-----4兩
澄面-----半豌
咸蛋黃-----5至6隻
燸米粉-----1碗
奶-----半碗
油---適量
砂糖-----半磅
水-----3/4碗
羔粉-----半碗 (即是炒過的燸米粉)
皮做法 :
1.)澄面+燸米粉、加入1/3糖奶拌勻,隔渣用超慢火煮至全企身(要不停慢搞) 後熄火蓋好焗30分鐘。後盛涼放入雪櫃冷藏最小30mins,備用。
2.蛋黃隔水1蒸10mins熄火焗15mins,盛涼備用。
餡料做法 :
清水浸綠豆6小時,煲約15mins(我煲20mins),熄火焗15mins,瀝乾去依(拌成茸)。放入獲中加油及糖煮,拌至好似平時見到既連容咁就得。之後就將餡包住喊蛋黃初成圓形一粒粒,待用。
包餡做法 :
唔知點講好tim...囉一舊面團好似人地包小龍包咁包住舊餡..然後碌羔粉落模就行~(記得雪完之後既皮要先搓一下)
心得 : 其實滿易做的~冇咩需要留意~係要注意餡球要預迺加埋個皮之後入唔入到落個模到~ 但又唔可以太細wor,太細會印唔到個形&可以整唔到出黎
另外可以試下整唔同既味道南瓜味、藩薯味、芋頭味我都試過..味道都好好架~ 南瓜要蒸、另外o個兩樣烚都可以(不過記得整乾曬先好整容)
大傢都試試
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2