SAY討論區
標題:
信有“神”之類的物體的人請入黎,等我點醒你地 神?!= =
[打印本頁]
作者:
牙`蔚
時間:
2012-5-10 19:44:15
標題:
信有“神”之類的物體的人請入黎,等我點醒你地 神?!= =
你地咪講D埋D連自己都覺得唔合理既野啦,
“神”.==?完全唔合纙緝,“宗教”在古代人類文化中擔當精神領袖角色,而現代亦有人利用‘宗教’為政治手段.
anyway,其實如果你個教係道人向善、你又覺得信左抒服d既,都無咩所謂既。
不過唔該你地傾Ed野既時候,請叫醒番自己,勇感面對現實,用“神做論”麻醉自己思想都要睇時候。
有D野E傢未知,隻係科技水平未到達,唔好唔知就硬要加個解譯。成日解譯唔到既野就話係“神做的”、“神既意旨”,跟本係係到自欺欺人。
幾個其紀之前信“有上帝”既人,全部到話地球係一個平面,話係神講既;之後科技發展左、知道地球係圓既之後又番去改改本聖經就話其實神係話地球係圓既,係我地之前睇錯左姐= =,
好無奈,令我最無奈既係E傢咁既年代都仲有人信......可笑/可悲?實在無從判斷.
歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/)
Powered by Discuz! X2