SAY討論區

標題: 走入山崎蒸餾廠 日本威士忌之旅 [打印本頁]

作者: madbull_zxr750    時間: 2015-6-17 18:26:46     標題: 走入山崎蒸餾廠 日本威士忌之旅

圖、文:如果我們的語言是威士忌
190532z0vt3wzzcgl.jpg
有飲酒嘅朋友相信最近一定有留意到日本威士忌,依個喺過去幾年連連奪得國際大獎嘅亞洲新星絕對唔得浪得虛名。但香港個價炒到咁貴先去追真係冇乜謂……不如襯日元匯率低,親身去搵啲特別野飲啦!
190532weoz0g12bh2.jpg
「識飲一定係喺間廠度飲。」有冇咁易呀?原來又真係做得到噃!飛關西嘅廉航愈開愈多,而位於京都同大阪之間約半個鐘頭車程嘅山崎蒸餾廠,除左可以俾大家了解一下靚酒係點樣做出黎,亦都可以用一個平到誇張嘅價錢、試到好多高年份甚至係出面冇得賣嘅限量版!(不過要留意返,由於山崎太過出名啲導賞團經常爆滿,所以最好提早去官網預約。)
1905320husulh55p5.jpg 山崎 25 年一杯圍返都唔使 200 蚊港紙,平過香港幾倍;仲有唔少酒標都冇,不對外發售嘅限定款!
190532uczm2acvwi3.jpg
除左酒廠之外,大阪梅田亦係尋寶好地方:SUNTORY 直屬既嘅 Whisky Shop W.,除左有時會推出該店限定嘅特別版,亦有好多同日本威士忌有關嘅周邊產品;而 SUNTORY Whisky House,就有好多用舊威士忌木桶重新製作嘅傢俬同擺設。
190532dhjinnf2cvo.jpg 幾十蚊一杯既 Single Cask 山崎,全世界都冇其他地方搵得到。
190533ympnkexzbba.jpg 好多木桶傢俬都好吸引,如果唔係運返香港麻煩,我一定狂掃貨。
如果你話想親身體驗一下日本既酒吧文化?SUNTORY 推出既搜尋引擎 bar-navi 都應該會幫到你,認住モルト (malt) 同ウイスキー (whisky) 依兩個字,我相信大家都可以跟地點喺你酒店附近搵到間心水酒吧!
190533qiwswe5pbqg.jpg 限量推出的山崎 Single Cask,甚至輕井澤、羽生依啲傳說級蒸餾廠都可能唔使 2000yen 一杯!

附件: [190532z0vt3wzzcgl.jpg] 190532z0vt3wzzcgl.jpg (2015-6-17 18:26:46, 0 Bytes) / 下載次數 0
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=ODA3NzU1fDQ5NTNlNTUyfDE3ODIyNTYwMzB8MHww

附件: [190532weoz0g12bh2.jpg] 190532weoz0g12bh2.jpg (2015-6-17 18:26:46, 0 Bytes) / 下載次數 1
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=ODA3NzU2fGVhMWIyODQyfDE3ODIyNTYwMzB8MHww

附件: [1905320husulh55p5.jpg] 1905320husulh55p5.jpg (2015-6-17 18:26:46, 0 Bytes) / 下載次數 3
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=ODA3NzU3fDM4NjM4ZjJlfDE3ODIyNTYwMzB8MHww

附件: [190532uczm2acvwi3.jpg] 190532uczm2acvwi3.jpg (2015-6-17 18:26:46, 0 Bytes) / 下載次數 0
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=ODA3NzU4fGMzOTY5ZGRkfDE3ODIyNTYwMzB8MHww

附件: [190532dhjinnf2cvo.jpg] 190532dhjinnf2cvo.jpg (2015-6-17 18:26:46, 0 Bytes) / 下載次數 1
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=ODA3NzU5fDcxZjFiMWM2fDE3ODIyNTYwMzB8MHww

附件: [190533ympnkexzbba.jpg] 190533ympnkexzbba.jpg (2015-6-17 18:26:46, 0 Bytes) / 下載次數 7
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=ODA3NzYwfGRkZWU1MTBifDE3ODIyNTYwMzB8MHww

附件: [190533qiwswe5pbqg.jpg] 190533qiwswe5pbqg.jpg (2015-6-17 18:26:46, 0 Bytes) / 下載次數 1
http://forum.go2tutor.com/forum.php?mod=attachment&aid=ODA3NzYxfDlkYWJjNjFhfDE3ODIyNTYwMzB8MHww
作者: gaiful    時間: 2015-6-17 18:58:10

我該不會是最後一個頂的吧
作者: weltergf    時間: 2015-6-17 19:01:00

加油啊!!!!頂哦!!!!!
作者: svcscgba    時間: 2015-6-17 19:06:13

你喜歡貼子還是發貼子的人
作者: oh~my~gag    時間: 2015-6-17 19:39:59

我有家的感覺~~你知道嗎  
作者: Disy    時間: 2015-6-17 19:42:21

你加油吧  
作者: 曾冇權    時間: 2015-6-17 20:00:05

回復一下
作者: 鬼谷先生    時間: 2015-6-17 20:00:26

對不起,我走錯地方了,呵呵
作者: chrity__summer    時間: 2015-6-17 20:02:23

我快厭倦回復了
作者: coffyma    時間: 2015-6-17 20:22:59

不錯,看看。
作者: 盲搶鹽    時間: 2015-6-17 20:24:00

厲害!強~~~~沒的說了!  
作者: oh~my~gag    時間: 2015-6-17 20:24:06

先看看怎麼樣!
作者: tamyc002    時間: 2015-6-17 20:28:17

老大,我好崇拜你喲  
作者: Derek_Me    時間: 2015-6-17 20:28:49

原來這樣也可以
作者: 9394    時間: 2015-6-17 20:53:29

看看好不好看
作者: ccseeker2012    時間: 2015-6-17 21:15:22

回復一下
作者: 鬼谷先生    時間: 2015-6-18 03:06:44

好奇心,我打開看看
作者: alvinsiusiu    時間: 2015-6-18 04:51:01

我也是別的朋有跟我講尼伊達論壇的。
作者: 現實999    時間: 2015-6-18 07:11:41

樓上的話等於沒說~~~
作者: 尊貴的基佬    時間: 2015-6-18 10:04:13

要不我崇拜你?行嗎?  
作者: ~Muscle~    時間: 2015-6-19 02:56:00

家財萬貫還得回很多貼哦
作者: weltergf    時間: 2015-6-19 06:40:47

不錯,看看。
作者: 小妖怪    時間: 2015-6-19 11:10:40

我十目一行也還是看不懂啊
作者: kenneth_sweet    時間: 2015-6-20 03:49:35

要不我崇拜你?行嗎?  
作者: tomato_alex    時間: 2015-6-20 11:38:58

其實回帖算是一種沒德德,所以我快成聖人了
作者: Some1    時間: 2015-6-21 07:27:28

樓主分享的好東西,我幫你宣傳
作者: plas_hoz    時間: 2015-6-22 01:54:24

呵呵 都沒人想我~~
作者: alvinsiusiu    時間: 2015-6-22 07:29:10

我在頂貼~!~
作者: katchan0481    時間: 2015-6-27 13:04:26

呵呵 那就好好玩吧~~~~  
作者: stk190    時間: 2015-6-27 13:05:33

說嘛1~~~想說什麼就說什麼嘛~~  




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2