SAY討論區

標題: 好,,,,,,,,,,,,,,驚牙,, [打印本頁]

作者: tissss    時間: 2012-5-13 23:19:05     標題: 好,,,,,,,,,,,,,,驚牙,,

大傢有冇上過墳場,,牙.....
上一次,,我同我d fd就上左去喇,,,,,,,之後一路都好平靜,,,,,,,之後冇啦啦好大風~~~
我就以為冇咩野喇,,點知,,
我個fd(男仔)冇啦啦跑上去,,之後坐係個墓ge則邊,,,,果時個個都好驚,,,
佢係咁講,,唔知做咩,,是,,,,,係咁笑,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
果振時客到我死死下,,
佢已經係成日見到果d野,,今次仲咁樣,,,,,,,,真係慘慘,,,
跟住,,佢跳左樂黎,,,(果度好高),,,,,
佢對住我地笑,,問我地咩,,是,,,,,,之後就冇是lu,,,,,,,,,,講反比佢聽,,,
佢自己都客親,,,




歡迎光臨 SAY討論區 (http://forum.go2tutor.com/) Powered by Discuz! X2