馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 107|回復: 4
打印 上一主題 下一主題

7月尾的離奇派對 [複製鏈接]

好友
0
帖子
135443
積分
146309
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-9 23:56:28 |只看該作者 |倒序瀏覽
話說個日就係農曆既7月尾..

甘個晚我就好晏先訓,2點幾,第2日都要番工..

甘訓下訓下,發左個夢,係夢入面我係知道自己係發緊夢..

甘個夢係小鬼夢,我夢見成屋都係公仔(係個 d BB公仔d款既)..

佢地自己係到吹水,d眼耳口鼻會自己[旭]..

其實個人5係好驚,因為成日都發甘既夢..

但對住成屋甘既野好鬼火,忍5住捉起佢地整難曬,一路係甘諗:快d醒啦,我5想再係到..

當大部分公仔都爛得7788個時,發覺成地都係手手腳腳頭頭身身,無血淋淋但好得人驚..

我係甘諗:我受5住啦,我要走牙..

跟住就醒左,原來我係個派對到訓左,再諗番個夢覺得好得人驚,個心跳得好快..

有個熟人走左過泥(其實我5大認到佢,但感覺係熟人),問我做咩成頭大汗..

甘我一5一十甘講曬比佢知,佢問左我一d細節,就同我講:夢泥既姐,醒左就沒事..

個時個派對就去到一半,佢吹我快d去食..

我一睇d野食都好怪,乾果乾鴨,全部野食都係乾身..

所以都無咩點食,尼個時候見到有3文治,甘即刻去搶,甘有個人走過泥同我say goodbye話好晏趕住走..

見到個3文治就話:5好食甘多,就走左..

佢走左,我就啦啦林開餐,一食發現有蟲,好似電影d屍蟲係個人身到[琶]出泥..

嚇一嚇個3文治跌左,打開眼原來巖巖個個都係夢..

睇一睇個鐘5:30,睇下個月曆,原來係農曆7月29..
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
125053
積分
125072
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-9 23:56:44 |只看該作者
頂你一下,好貼要頂!

好友
0
帖子
125055
積分
125065
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-9 23:56:44 |只看該作者
樓主在那邊抄的呢

好友
0
帖子
124473
積分
124481
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾3
發表於 2012-5-12 18:16:05 |只看該作者
能告訴我去那邊分享的嗎?

好友
0
帖子
129603
積分
134548
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
5#
發表於 2012-5-12 18:16:05 |只看該作者
不錯啊! 一個字牛啊!
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 08:27 , Processed in 0.636284 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部