馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 148|回復: 4
打印 上一主題 下一主題

巴士司機(本人)真實撞鬼經歷 [複製鏈接]

好友
0
帖子
135443
積分
146309
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 05:57:04 |只看該作者 |倒序瀏覽
本人是一個巴士車長,我有d關於工作上的經歷想同大傢分享!!!

記得有一次我返早更駕駛269c(269c係天水圍市中心來往觀塘碼頭),在黃大仙站上瞭一個女仔(都幾好樣咁架),

佢仲問我經唔經大欖隧道,所以我有d留意佢有無於大欖隧道站落車啦,我好清楚佢係坐下層左邊中間位,因為

我在3號幹線同大欖隧道入面我都有用倒後鏡望都見到佢,咁好啦,我如常咁駛到去大欖隧道站,點知又唔見佢落車

,而佢本來坐緊果個位又唔見左佢喎(因為當時得2-3個人落車,所以我肯定佢無落車),咁我就覺得有d奇怪啦,不

過心諗都算啦,,可能佢隻是問路,無諗住落車同埋上瞭上層坐又或者可能佢入到天水圍先落車呢!所以我一路都

有留意住佢有無於天水圍落車咁啦,誰不知一路都唔見佢落車喎,直至去到天水圍市中心總站都唔見佢落車喎,咁

我心諗唔通又撞鬼,咁我即刻再上上層睇清楚佢會唔會走瞭上去又或者訓著左唔知落車咁啦,點知一睇,原來真係

無曬人,成架車得返我一個人,不過心諗都算啦,其實呢件事於我的經驗當中可以話隻係小兒科,仲有d仲恐怖。

PS:如果呢篇撞鬼經歷反應好的話,下次一定會再同大傢分享我嘅撞鬼經歷啦!!!

[ 本帖最後由 hkfung99 於 2009-01-15 09:52 PM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
125028
積分
125037
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-10 07:17:54 |只看該作者
我有家的感覺~~你知道嗎  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

好友
0
帖子
125150
積分
125160
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-10 07:17:54 |只看該作者
我看不太到喔

好友
0
帖子
124808
積分
124818
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾3
發表於 2012-5-12 18:17:59 |只看該作者
雖然不怎麼好看,但還是幫你頂

好友
0
帖子
132401
積分
140276
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
5#
發表於 2012-5-12 18:17:59 |只看該作者
希望我回覆這一帖,能在前幾名
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 21:26 , Processed in 0.652417 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部