馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 122|回復: 3
打印 上一主題 下一主題

[長沙灣] 八百里 有新發現 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-9 23:10:17 |只看該作者 |倒序瀏覽

我諗除非係個頭住, 如果唔係好少人會過到呢頭搵食
又咁好野母親大人搵到間唔錯傢woww

呢間店仔專賣貴州珍珠粉

好似米線咁,不過就煙煙韌韌

食左碗 粉腸 牛展 豬腸少辣乾撈

正! 辣辣地好開胃




仲叫左碗腐竹 豬潤 魚皮餃 湯粉

無咩特別, 不過兩碗個麵質我鐘意湯個碗多d

因為乾撈既話顯得有dd 韌, 煮林少少食乾撈就一流


同場加映孜然雞軟骨同黃金豆腐球


本人好鍾意孜然,所以覺得個雞軟骨好正,佢仲落左d 花椒 好香

老闆話個豆腐球用上三種豆腐搓埋拎去炸, 炸到金黃色

因為表面炸得夠, 所以係豆腐都唔會太林, 跟個汁應該係豉油 蔥 加孜然

配香口既豆腐球都幾夾


其實附近仲有d 小店食下串燒都okay 傢!!!
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=49576

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
125294
積分
125300
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-12 03:37:53 |只看該作者
努力,努力,再努力!!!!!!

好友
0
帖子
129603
積分
134548
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾2
發表於 2012-5-12 03:37:53 |只看該作者
要不我崇拜你?行嗎?  

好友
0
帖子
124512
積分
124522
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跟尾3
發表於 2012-5-12 03:37:53 |只看該作者
哈哈,看的人少,回一下
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-29 02:16 , Processed in 0.624034 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部