馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 112|回復: 1
打印 上一主題 下一主題

預祝情人節之家中燒烤樂 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 09:38:51 |只看該作者 |倒序瀏覽
情人節星期二大傢都有工作,所以預先同女友在傢中慶祝﹗



到沙田街市買料在傢燒烤樂﹗



海鮮買瞭蟶子四隻,扇貝四隻﹗

蟶子$10一隻,扇貝$35四隻﹗



這一檔標記肉食在沙田街市很出名,我最愛吃佢既雞軟骨﹗$30一包﹗



雞翼要瞭4隻蒜蓉 4隻黑椒﹗

最後因太多野食食唔哂呢﹗



我們都愛吃蒜,烤熟後軟軟的味道濃鬱又香﹗

剥瞭三個蒜頭﹗



小牛肉排,我將佢切粒﹗



件件厚切,油脂分佈平均,加少少海鹽來燒,多汁美味﹗



大蜆夠哂平,$24有一斤,有成十隻呢﹗



大眼雞$35條,我用蔥及香茅插住來烤,可去腥味亦有香草香﹗



娃娃菜$6三個,乾魷魚$15隻﹗

燒蘑菇多汁好吃﹗



雞軟骨開出來就係咁喇﹗

已經醃好瞭,好好味的﹗送酒一流﹗



大蜆我先隔水蒸開口,方便一陣燒烤加入調味﹗



在上面加上蒜及蔥,燒起已很美味﹗



海鮮原汁原味最緊要﹗

蟶子是最甜的,大大件成件放入口,好正﹗



扇貝也很易熟,在上面加少少水免燒得太乾﹗



魚就比較難預火喉瞭,所以燒得乾左o的,好在有層皮,唔係燶埋﹗

分享完畢,祝大傢情人節快樂﹗幸福美滿﹗
我的網址:http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin
facebook齊齊飲飲食食: https://www.facebook.com/smallsmalllin
食店地址資料: http://smallsmalllin.openrice.com/ 我的飲食微博: http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請

好友
0
帖子
124390
積分
124397
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
No.1回覆者
發表於 2012-5-12 02:16:02 |只看該作者
不錯,感謝樓主
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 23:00 , Processed in 0.662541 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部