馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 91|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

楊枝甘露 最近的芒果開始當造, 適合製作如楊枝甘露的甜品了~ [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 14:25:38 |只看該作者 |倒序瀏覽
材料: (4-6人份量)

芒果---2 個

泰國金柚---1/2 個

西米---1/2 杯

椰奶---120 ml

花奶---120ml

冰糖---適量

水---4杯 (煮冰糖用)


做法:

1. 將泰國金柚剝皮, 拆肉, 將柚肉折成一條條備用 (最需要耐性的步驟!!)

2. 將2 個芒果切粒, 備用

3. 將1個芒果肉粒用攪拌機打至變芒果茸, 備用

4. 煲滾水放入西米, 煮 10 分鐘, 熄火, 焗 20 分鐘或至完全透明, 再將已焗熟0既西米過泠河(作用係要將膠質洗去), 備用

5. 將芒果加花奶攪勻, 備用

6. 煲滾水, 再放入冰糖煮溶, 加入椰奶煮滾, 熄火

7. 將芒果粒, 泰國金柚肉, 芒果奶漿及西米加入糖水中拌勻

8. 冷涷後食用更佳

分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 09:17 , Processed in 0.646526 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部