馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 93|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

我的五周年紀念下廚樂 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 14:19:58 |只看該作者 |倒序瀏覽
話咁快就係我地兩個一齊既六十月天,即係五周年﹗請鼓掌﹗

<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/86/l/EBwRFUOY0TfDxq87oN.HPw.jpg" border="0" alt="" />

周年在平日,都無咩地方好去,於是決定自己煮,從食傢最近愛吃的食物出發﹗

整整下先發現原來三個都係冷盤,有凍蝦、凍鮑魚及泰式無骨鳳爪﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/80/l/m8ZvvdicnYFm_kXQYSutPw.jpg" border="0" alt="" />

周年紀念,當然最重要係開番支心心酒啦,傢中已儲瞭五個心心酒瓶瞭﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/83/l/8PDZpPJKMZnzNCqwy1J6nw.jpg" border="0" alt="" />

第一味凍蝦都唔洗點介紹,因我之前都已經整左幾次﹗今次煮最重要當然係益埋大狗啦﹗

街市海蝦$80一斤,就買一斤,近呢兩個星期尐海蝦好鬼大隻,直迫虎蝦啊﹗

蘸上加瞭檸檬汁的Cocktail蝦醬,好味﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/87/l/x64OK5oV8lNmgPvOUj7HyQ.jpg" border="0" alt="" />

凍鮑魚就要請人教喇﹗多得老友記之前整過,成個心法教左我﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/88/l/ZuMIrFYr64Ac3qA7pEmbZg.jpg" border="0" alt="" />

重點是要灼鮑魚時要凍水落,同埋買日式既鰹魚汁同埋一瓶中式鮑魚汁,用來醃過夜廿四小時﹗

極好味,彈牙入味,個汁同鮑魚真係好襯,食傢大讚美味無窮,吃得很開心﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/89/l/bVErEcHPiHzKA6CypfRRmg.jpg" border="0" alt="" />

最後係泰式鳳爪﹗

鳳爪係食傢偏愛的,次次出街都話要食,於是一於上網睇下自己整唔整到﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/90/l/wsCSuEFiVzC2bIfChSkEXQ.jpg" border="0" alt="" />


整時都有點點阻礙,原來不是很多地方有急凍的鳳爪買,佳寶及街市入面尐凍肉鋪都無﹗

最後本打算放棄點知路過一檔賣丸的小檔口,佢反而有得賣,$24磅,買夠佢兩磅﹗

煮食重點在個汁要較得好,要較得好似在街吃似的就要重口味,魚露、糖、醋、辣椒要下得夠多﹗

今次既出品淡左少少,唔夠酸,不過食傢都好捧場,成碟食哂﹗呵呵﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/85/l/ufj0JtvJz_AepJ0ArJpCJA.jpg" border="0" alt="" />

周年紀念,花不能少﹗

<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/93/l/nbvBhMjrSL2v5nZl..HgYw.jpg" border="0" alt="" />

飲杯﹗五周年快樂,願每年大傢也在一起,直到世界末日﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/94/l/zSwI6DoY9NYzsL9hPnKSRg.jpg" border="0" alt="" />

有蝦就有佢啦﹗

一見我地食野,大狗已在旁大叫,狂吠﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/95/l/lvbmC0TUldoT0.t9GuyfnQ.jpg" border="0" alt="" />

大狗心諗:「 花多眼亂,食咩先好呢?」


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/96/l/2RP5Yli3h9.2iEeGrKs7FA.jpg" border="0" alt="" />

最後佢食左兩隻大蝦,開開心心在地上神龍擺尾,今天一傢人也很快樂呢﹗

我的網址:http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin

Facebook齊齊飲飲食食: https://www.facebook.com/smallsmalllin


食店地址資料: http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博: http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 21:33 , Processed in 0.625033 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部