- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
|
友人介紹下,和友人一起到有城大飯堂之稱的品香樓一試,是日中午來到,人山人海
<img width="510" height="335" src="http://i39.tinypic.com/21kvyj6.jpg" border="0" alt="" />
沙拉骨不及東寶
![]()
牛肋骨一般
![]()
呢個蛋白炒飯夠乾身,so good.
![]()
皮杷豆腐幾好,汁ok
![]()
華田加cream,下午要加錢才有cream,晚上免費幾得意
![]()
松子魚,汁好,外脆肉鮮very good
![]()
套餐瑞士雞翅飯一般
![]()
好滑好有雞味的雞,愛吃雞之人必吃!
![]()
老實說不是樣樣好好,埋單600元左右,算平,味道也不錯.如果去開深水涉的話,步行去或搭一個站也不遠.如順道,值得一試.
加返條地址link
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=7601
[ 本帖最後由 bartmok 於 2012-01-09 01:05 PM 編輯 ] |
|