馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 101|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

[旺角] 大門橫丁 難食......... [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 13:38:36 |只看該作者 |倒序瀏覽
其實行過幾次都想試傢啦,見個門面幾骨子下
個日lunch time 終於有機會試試

咁我同另外個同學就點左
蕃茄濃湯雞肉烏冬
炸雞球芝士撈烏冬



碗湯烏冬賣相係幾靚, d 烏冬質地都好好
但個蕃茄湯同屋企自己煮無咩分別
個雞仲過份, 同自己醃一d 分別都
我敢講我自己整好食過佢



撈烏冬拼芝士呢個組合真係唔點
一塌糊塗, 一pat 野咁入口 XP
btw 佢個芝士汁做得唔錯係略為清淡

真係唔明點解佢仲有咁多分店= =
味蕾終歸都係忠於自己好

食烏冬都係萬豚 (http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13761) 好食 =]

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=23570

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 04:51 , Processed in 0.635756 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部