- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
- 好友
- 0
- 帖子
- 133143
- 積分
- 141254
- 最後登錄
- 2019-2-28
- 在線時間
- 0 小時
|
一直都有飲酒既嗜好, 無論紅酒, 白酒, 香檳到日本酒, 清酒, 果酒, 大吟釀等等, 本人都like, 係唯獨是啤酒, 因為會有啤酒肚, 所以免得就免我都好少飲. 今次向大傢介紹一枝果酒, 就係日本好出名既一枝柚子酒 - 梅乃宿!
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/133873/index%23
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/133873/index%23
一瓶磨砂玻璃樽, 摸下去質感不錯的, 還可以留來做裝飾^^ 打開蓋後會聞到一陣好香好香既柚子味, 不算太濃, 係我飲過咁多隻柚子酒中最好的一枝. 最好雪冰凍點來飲或加點冰粒然後倒落杯度飲. 真係好正!! 酒精度不算多~不及紅酒那麼多, 隻有8%. 女仕應該會幾鐘意哩枝酒, 喝一/兩杯都唔會醉嘛http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/133873/index%23
早前o係SOGO 賣大慨係$19x, 現在好像要$22x 才有交易, 真的很貴呢!! 如果冇咩特別事, 我諗都好難會捨得再買黎飲!如果又比我再見到我驚我會忍唔住買呢...http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/133873/index%23
http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/133873/index%23
哩2枝係年頭時買既, 左邊o個枝提子酒要$61, 但有少少藥水味, 嘛嘛地
右手邊o個枝柚子酒就帶點苦味, 柚子味也差梅乃宿一大截... 要$13x, 不建議大傢買來試, 要試便要試最好的上面那枝吧!
by 我的為食旅遊網誌: http://blog.yahoo.com/enjoyrlife/articles/133873/index
[ 本帖最後由 Poon 於 2011-11-12 11:30 PM 編輯 ] |
|