馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 125|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

抵食夾大件@元朗三興飯店 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 11:26:28 |只看該作者 |倒序瀏覽
入冬之後根本凡係出街開飯,九成九都係打邊爐﹗

今晚亦唔例外,去元朗食雞煲再打邊爐﹗

<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/80/l/hAMbNdn7YjvBXI9yLqgfbQ.jpg" border="0" alt="" />

地點是元朗的三興飯店。

地鋪,裝修簡單陳舊,店內座位不多,食客多坐露天街邊位置﹗

是日星期四,未及七點鋪前鋪後街邊座位已擺滿整條大街,廿幾三十張枱迫爆真可說是萬人空巷,咁早都要等去到竟然要等位﹗

<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/84/l/HR4VTOFt2Mi9t_u5GMb3rA.jpg" border="0" alt="" />

一行七人,元朗友人話來呢度食飯,係貪佢平靚正﹗

這兒出名的是食煲,見有雞煲、魚頭煲、蟹煲、水魚煲、牛腩煲等,食完再用煲既汁加水打邊爐﹗

點瞭太平雞煲﹗$168

一隻雞,都幾大煲,雞肉醃得入味,微辣中帶酒甜香﹗

七個人一人三幾件,唔洗十分鐘已掃哂﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/81/l/gVKXTK2H_YYwsg5poU0cKw.jpg" border="0" alt="" />

這兒食物價錢平之餘仲相當大碟,手打墨魚丸一碟十幾粒﹗

咬落有墨魚粒,香口,$40咁大碟真抵食﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/82/l/9CjKSm3qyDjp2W0U_rPfDQ.jpg" border="0" alt="" />

手切肥牛大碟$98﹗

牛肉色水殷紅新鮮,可惜的是牛味偏淡﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/83/l/Brxp4Ro9uo_tBJvZnMtWUQ.jpg" border="0" alt="" />

手打鯪魚球﹗

這個不可不試,又是$40有10幾粒,淥起後腍身卻煙韌彈牙,魚味濃吃得出自傢打得用心,好味﹗

大傢也很滿意,最後點瞭兩碟也一陣便清哂呢﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/86/l/6pr6H4CNKKlVolQXH3e16g.jpg" border="0" alt="" />

手切牛吃得不暢快,再點多個美國肥牛,這個$78大碟,反而有驚喜﹗

唔會煙肉似的肥得作吐,油脂紋理平均,牛味濃,雖然質地偏韌,但比手切肥牛好吃呢﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/85/l/zIAV6tlZZNyRnEGRAUTJuw.jpg" border="0" alt="" />

大魚頭當然無我份,不過友人啜到合哂眼,吃完一件又一件,大叫又滑又香,應該好好味﹗


<img width="500" height="375" src="http://blog.yimg.com/3/RCW1nwh7s5.GETIoRqmFAHgn75F5xxaijZigbtvM6TXtHBubyBE4Og--/87/l/591d.3bMsmRugNYn5kcTnA.jpg" border="0" alt="" />

這兒的椒鹽也很不錯,椒鹽雙魷蒜味濃,香脆惹味,送啤酒是無敵﹗

加多幾個菜籃,最後七個人飲左成廿支籃妹,埋單位位隻係$180,真係抵食﹗怪不得高朋滿座﹗元朗區抵食推介﹗

我的網址:http://hk.myblog.yahoo.com/smallsmalllin

Facebook齊齊飲飲食食: https://www.facebook.com/smallsmalllin
食店地址資料: http://smallsmalllin.openrice.com/
我的飲食微博: http://t.sina.com.cn/smallsmalllin
我的無朋友Google+ : <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a>



[ 本帖最後由 smallsmalllin 於 2012-03-13 05:05 PM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 09:59 , Processed in 0.608311 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部