馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 119|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

WOW! BURGER *荃灣荃興徑14號B鋪地下*即路德圍旁邊* [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 09:15:31 |只看該作者 |倒序瀏覽

話說我自己搬屋到瞭荃灣,人生路不熟 ,食親都系茶記(茶餐廳),大X食,M記(麥當X),死雞死鴨飯,真系你唔悶,我都悶 ,悶悶地念住都系唔想食之時,行下行下去到平常見到有臺式飲品(過來買)附近,念住買杯百香果綠茶就走,見到附近紅色鋪面的店前面有很多人在等。於是我就過去八下,見到又系賣漢堡包,念住都系D甘上下既野,反正都未試過,就買左個SET MEAL 來食,跟住個O靚妹話,要不要加$7試下薯格,心念 :”其實薯格(KFB)都有啦,就膽操操去試下,反正試過唔好食都系當比佢昆一次 ,唔試由自可,試左之後。。。。。。




發覺個汁好正,我點左個芥末雞扒漢堡餐,加杯薄荷百香果,整多份薯格,埋尾重叫多一份粒粒西多士
望下我影左落黎果D相先講落去

個雞扒剛剛炸起,食起來好正,個汁SPICY,但正因為個汁。。好野味,同平時我食牛扒果陣用既MUSTARD有D唔同,同食麥記香辣雞扒包分別好大,薯格比KFB還要大1/2 仲比KFB好食,西多士平時茶記就食得多,今次加左焦糖漿見到個SUPERVISOR  好用心機甘放焦糖,賣相已經好好,食落仲有D感覺好像遺忘左好耐既焦糖味新地 ,果種焦糖味簡直就是我既最愛,再見到牌上面有五杯飲品四種顏色,我都系點左MINT百香果,飲落個感覺話就話好像汽水,其實仲有好多種味道,整體感覺唔錯,店員好NICE,又系值得一讃,呢間BURGER店,我相信我系絕對返綽既一間



不求心心,隻求回應

[ 本帖最後由 stevenkk054 於 2010-02-01 02:00 AM 編輯 ]
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-28 01:04 , Processed in 0.588741 second(s), 7 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部