馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 110|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

[紅磡] 意蠔屋 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 08:39:47 |只看該作者 |倒序瀏覽
Poly 附近另一間少人知既食飯好選擇

意豪屋又係一間的的式式既食店

我好鍾意佢西式煮得黎又帶d 港式化

佢主賣pasta, 除左一d meal 入面set 好既 pasta

你仲可以整左車仔pasta

就你你揀料,麵同汁鍾意點都得

單餸$33 唔貴, 連焗闊條麵都有!仲要保證係即叫即做!正呀!


今次食左

芝士蕃茄肉醬闊條麵 ( = 0=  唔記得影相........... )

等耐d 都抵, 幾香!! 不過就濕左dd

我都係鍾意上次食蕃茄肉醬青口粉意多d =]

個廚炒意粉係最好食既 !!!



芝士火腿多士



上枱時熱辣辣, 咬落去有一絲絲既芝士

香口得黎個麭又鬆化聞落又香噴噴小食當tea 一絕


芝士煙肉焗薯角


賣相同味道都好好, 不過我覺得乾左d ,如果佢可以加返個汁落去會仲好

例如係sour cream , 蛋黃醬都會好夾


http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=17279

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-26 23:23 , Processed in 0.619375 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部