馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 136|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

[荃灣] 熱狗の家 唔算平 不過好享受 值得一讚 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 07:34:10 |只看該作者 |倒序瀏覽


呢間熱狗專門店,位處地下暗角位,實在唔易俾人發現

就算係荃灣人都未必識去

我都要問保安員點行 仲打左個圈先見到



鋪仔細細,枱得三張不過都幾乎滿座

店員又主動又有善,真係主打街坊生意

一見我頭望望就問我想食咩咁, 面對廿多種好似一樣又唔同既熱狗真係唔識揀

佢就好細心就引導你想要邊類口味

好人性化既服務!

最後我揀左當日既推介之一

夏威夷芝士熱狗



當然唔洗得太耐啦 新鮮熱辣既熱狗登場

serve 既時候已經聞到陣陣辣肉醬既香味,真係好鬼吸引

個麭摸落手幾乎係熱既! 面頭仲有少少焗燶

可想言之咬落去有幾鬆化!

麭, 肉醬,芝士 都無咩好挑剔

唯獨條腸我個人覺得可以再煎香少少

不竟已經有個肉醬又有融左既芝士,太濕既組合唔好



總的來說我係覺得好食同藉得推介既

$4x 食個熱狗連杯餐飲 其實唔平

不過呢幾十蚊我覺得值lorr

好過你去m 記食個非$20 餐

呢間鋪頭仔有heart 做, 服務甄勤

有諗頭 一個熱狗可以變幾十個款出黎

仲要個個款都幾吸引下

抵佢間鋪開係呢d 位都站得住腳!我會再去幫親 食多幾個款

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18136

http://blog.yahoo.com/eating_is_life/
分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-27 06:11 , Processed in 0.643108 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部