馬上註冊  |  找回密碼

SAY討論區

查看: 96|回復: 0
打印 上一主題 下一主題

媽子廚房 (荃灣)的食評及評分 [複製鏈接]

好友
0
帖子
133143
積分
141254
最後登錄
2019-2-28
在線時間
0 小時
跳轉到指定樓層
樓主
發表於 2012-5-10 06:53:33 |只看該作者 |倒序瀏覽
荃灣抵食私房菜~~ 呢間叫「媽子廚房」,意思大傢都明嫁啦,咪就係阿媽住ga都可以係度食到囉,點解去呢度,貪佢係荃新天地,行完街去食飯,係睇到佢張傳單,見到幾得意,$108一位,有8個,係邊度食兩個人都差唔多瞭,不如一試啦!BOOK左兩位,上菜都快,d阿姐服務態度都幾好


跟住主角出場
1. 每人有半邊的龍蝦,蒜味第一次食,係焗,拍得上酒樓d龍蝦咁新鮮
2. 有隻焗生蠔,size都算大隻,唔係小朋友
3. 花膠炒ga.唔硬wo.有dd辣
4. 雞拼海蜇,海蜇份量都ok
5. 飯係藥膳咩養生飯,有幾隻色,唔同的米,有趙口
6. 生煲雜菜.又係辣辣地
7. 湯係燉的雞腳湯好夠味,多料
8. 甜品,原個椰子燕窩,睇相都真係知唔差

$108/位,唔加一,又無茶芥,呢個價都好吸引,最重要係食到d唔同出面普通個d小菜,做d新派個私房菜,先係最吸引,價錢大眾化


分享分享0 收藏收藏0 讚好讚好0 Unlike!Unlike!0 分享 傳送 邀請
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 馬上註冊 |

Archiver|手機版|SAY討論區

GMT+8, 2026-6-26 04:12 , Processed in 0.671681 second(s), 8 queries .

Powered by go2tutor.comDiscuz! X2

© 2026 Community Networks Limited

回頂部